שתף קטע נבחר

קנס להפועל ת"א על שירי השואה למכבי

בעקבות ארועי הדרבי התל אביבי, האדומים נקנסו ב-15,000 שקל בפועל ו-30,000 על תנאי למשך שנה. הדיין: "בתי הדין כבר שידרו מסר לפיו כל אירוע כזה יטופל בחומרה"

הפועל תל אביב הורשעה היום (ה') בהתנהגות בלתי הולמת של אוהדים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. זאת בעקבות שירי השואה של האוהדים נגד מכבי בדרבי האחרון. האדומים נקנסו ב-15,000 שקל בפועל ו-30 אלף שקל על תנאי למשך שנה.

 

הדיין גיורא לנדאו נימק את פסק הדין: "קריאות אלה מהוות עבירת משמעת ובתי הדין של ההתאחדות לכדורגל כבר שידרו מסר לפיו כל אירוע כזה יזכה לטיפול משמעתי מחמיר".

 

מהפועל נמסר: "מבחינתנו מדובר בעונש כבד ולא מידתי, ואנו מצרים על כך שבית הדין החליט להעניש את הקבוצה ולא קיבל את הטיעונים שהוצגו, שהמרכזי בהם הוא כי מדובר באירוע מינורי שאינו משקף כלל את אירועי המשחק ואת ההתנהגות המופתית שהפגין קהל אוהדינו. המועדון מגנה בכל תוקף את השימוש בביטויים הפוגעים בזכר השואה שאינם מייצגים את הפועל ת"א ואוהדיה. שימוש שכזה מהווה פגיעה תדמיתית וכלכלית במועדון ואנו נמשיך במאמצינו המשותפים ביחד עם קהל אוהדינו למיגור התופעה, מאמצים שנושאים פרי והביאו לכך כי התופעה כמעט ואינה קיימת עוד, עניין שזכה לאזכורים חיוביים גם בדיון ובפסק הדין עצמו. אנו קוראים לכל אוהדינו להמשיך ולשמור על אווירה ספורטיבית ביציעים בכל משחק".

 

מכבי תל אביב תעמוד גם היא לדין משמעתי בשבוע הבא, באשמת התנהגות בלתי הולמת. זאת בשל זריקת אבוקות מצד אוהדיה בדרבי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים