שתף קטע נבחר

דראפיץ' לשחקניו: "אם תשחקו כמו נגד מכבי - ננצח"

מאמן בית"ר ירושלים אמר לשחקניו לקראת המשחק הערב (20:30) נגד הפועל רעננה: "המטרה שלנו - לשחזר את המחצית הראשונה מהמשחק מול מכבי ת"א". קפילוטו יפתח במקום רואדה, לירוי צעירי עשוי לשחק במקום קלאודומיר פריירה. שניר שוקר ייעדר מהמארחת בעקבות מות אחיו, ראדוניץ' ובדש בספק

ללא חסוס רואדה שיצא לטיפולים בספרד, אבל עם החלוץ ההולנדי החדש ארסניו ולפורט על הספסל ועם איתי שכטר על הדשא, תנסה בית"ר ירושלים לנצח הערב (20:30) בחוץ את הפועל רעננה בליגת העל.

 

 

ניסו קפילוטו, שלאחרונה לא זכה לקרדיט אצל סלובודן דראפיץ', יפתח במקום רואדה. גם לירוי צעירי עשוי לפתוח במקום קלאודימיר פריירה וההערכה היא שהמאמן יעדיף לפתוח עם ניקיטה רואקביצ'ה על חשבון לידור כהן.

 

דראפיץ' אמר לשחקנים: "המטרה שלנו היא לשחזר את המחצית הראשונה המצויינת שהצגתם מול מכבי תל אביב בטדי. אם תעשו את זה - ננצח את רעננה". שתי הקבוצות נפגשו 10 פעמים עד

היום בכל המסגרות, בית"ר ניצחה 7 פעמים ורעננה עדיין חולמת על ניצחון היסטורי ראשון במפגשים ביניהן.

 

בית"ר מתכוונת להגיש ערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר דחיית הערעור שהגישה על עונש הרדיוס אותו תצטרך לרצות במשחק הביתי הבא מול מכבי חיפה. המשחק ייערך כנראה ב"מושבה" ובבית"ר טוענים כי לקבוצה צפוי להיגרם נזק כספי כבד. בקבוצה העלו רעיון לבקש דחייה של ריצוי העונש למשחק פחות אטרקטיבי, על מנת למזער את הנזק הכלכלי.

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן; אלעד גבאי, טל כחילה, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ'; עומר אצילי, לירוי צעירי (קלאודימיר פריירה), דוד קלטינס; דן איינבינדר; ניקיטה רוקאביצ'ה (לידור כהן), איתי שכטר.

 

רעננה: שוקר ייעדר בעקבות אבל, ראדוניץ' וברק בדש בספק

בהפועל רעננה קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק, לאור היכולת המצויינת שהאורחת הפגינה במשחק האחרון. ברעננה יודעים שהדרך לפלי אוף העליון עוברת במשחק הזה ואם הקבוצה תנצח היא תתקרב למקום השלישי.

 

“בית"ר קבוצה קשה, אותה לא ניצחנו בשלוש השנים האחרונות" אמרו ברעננה. “הפעם אנחנו חייבים להציג יכולת טובה ולנצח, כדי שלא לפספס את ההזדמנות להיות בפלייאוף העליון". שני החלוצים דיאן ראדוניץ וברק בדש אינם כשירים ונמצאים בספק.

 

ראדוניץ עבר בשבוע שעבר סדרת בדיקות בעקבות דלקת ממנה סבל ובנוסף הוא סובל מכאבי ראש. יתכן שהוא ייכלל בסגל, אבל לא יפתח בהרכב. ברק בדש בספק גדול. הוא סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי בעקבות פציעה באימון ורק בסמוך למשחק יוחלט אם יכלל בסגל. אוונס קאנגווה יפתח בחוד, בעוד צ'ם ממאדו מועמד להרכב.

 

הקשר והקפטן, שניר שוקר, שטרגדיה פקדה את משפחתו לאחר שאחיו נהרג בתאונת דרכים, ייעדר מהמשחק. שחקנים ברעננה הגיעו אתמול לביתו לאחר האימון ואנשי הקבוצה מעודדים אותו ומבקרים אותו מידי יום. לנוכח הגעתה של בית"ר ירושלים לנתניה (שם ייערך המשחק) כוח אבטחה גדול של 55 שוטרים ו-125 אנשי אבטחה יפקח על הסדר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
סלובודן דראפיץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים