שתף קטע נבחר

"גוטמן עשה להולנדי של מכבי בית ספר"

בהפועל ת"א החמיאו למאמן שלהם אחרי התיקו מול היריבה העירונית. "עוד יגיעו הימים של התעוזה, אני מרוצה רק מנצחונות", אמר גוטמן. אבו-עביד: "מגיע לו קרדיט על השינוי בקבוצה". שוינפלד: "שמח שהגעתי דווקא לכאן"

מכבי ת"א יש אולי את הכסף הכי גדול בליגה ואת השחקן הכי טוב בליגה, אבל לנו יש את המאמן הכי טוב בליגה, זה שעשה אתמול (א') שחמט למאמן ההולנדי שהביא ג'ורדי קרויף. עם אלי גוטמן הרי אי אפשר להפסיד דרבי, גם כשהפערים כאלו גדולים", בהפועל ת"א עקצו את מכבי ת"א, אחרי התיקו בדרבי שהקפיץ אותה מעל הקו האדום והרחיק את מכבי ת"א מהפסגה מרחק חמש נקודות.

 

לטבלת ליגת העל

 

"היה לי חשוב להביא נקודה חשובה, וגם כמובן לא להפסיד דרבי", אמר גוטמן עצמו. "איך אני יוצא מהדרבי הזה. רטוב. הפועל נמצאת היום במלחמת קיום בליגת העל, ראינו קבוצת כדורגל במשחק אסטרטגי עם כדורים ארוכים לקו השלישי. התיקו הזה הוא תמורה לרצון ולמשמעת הטקטית של השחקנים".

 

כשנשאל לגבי הביקורת במכבי על סגנון המשחק של הפועל, השיב: "זה נכון שבאנו לא להפסיד. יגיעו גם הימים של התעוזה. אני מבטיח שלא ירחק היום שנראה מהפועל כדורגל אחר, זה לא יהיה הכדורגל שלנו", והקביל את התיקו למה שקרה עם נבחרת ישראל נגד וויילס: "קרוב למה שקרה בקרדיף, הוולשים הגיעו באווירה שעולים על הראש שלנו, אבל פה עוד הובלנו 0:1 וספגנו משער שיכול היה להימנע. מרוצה מהתיקו? אני מרוצה מנצחונות".

 

על שחקני הרכש החדשים: "ניקוליץ' היה מצוין. קבענו שישחק 60 דקות אחרי שלא שיחק חודשיים מאז המשחק מול רומא בליגת האלופות בדצמבר, אבל הדרבי והאווירה גרמו לו להישאר. גם לשוינפלד וחמזה היה משחק טוב מאוד. מרוצה מחלון ההעברות? אגיד בסיום העונה. עכשיו אנחנו בשבת נגד רעננה וזה שוב משחק קשה".

 

"אני מרוצה מנצחונות". אלי גוטמן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"אני מרוצה מנצחונות". אלי גוטמן(צילום: עוז מועלם)

 

מי שלא ישחק נגד אותה רעננה יהיה אדי גוטליב המוצהב, שבסיבוב הקודם ניצח את המשחק בין השתיים עם שער עמוק בתוך תוספת הזמן. איאד אבו-עביד צפוי לפתוח כבלם במקומו: "אנחנו קבוצה שנלחמת על החיים. שמעתי את הביקורות של מכבי, מבחינתנו כרגע כל האמצעים כשרים. אנחנו צריכים לאגור נקודות כי להישאר בליגה, זו מלחמת קיום שלנו. באנו מתחת לקו האדום וזה לא פשוט, צריך להביא נקודה גם אם זה לא יפה".

 

על גוטמן אמר שחקן ההגנה: "מעולם לא הרגשתי הכנה כמו זו שהייתה לנו לדרבי, אני מרגיש שינוי אצלנו, טקטיקה, הכנה למשחק. מגיע לו קרדיט גדול בשינוי שלנו".

 

מי שכבש את השער, חלוץ הרכש ארון שוינפלד, שהגיע אחרי מלחמה מאחורי הקלעים על שירותיו בין קרויף לכבירי. "לא התעסקתי בזה, אני יודע שמכבי מאוד רצו אותי ושמח שהגעתי דווקא להפועל ועוד כבשתי במשחק שהכי חשוב לאוהדים. ראיתי ביוטיוב משחקי דרבי והתרגשתי, זו חוויה שמעולם לא הייתי חלק ממנה. שמח שבבכורה שלי הצלחתי לכבוש שער, הכי חשוב שנישאר ליגה".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גוטמן ובאדיר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים