שתף קטע נבחר

יורופקאפ: ראשל"צ גברה על קטאיה בחוץ

קבוצתו של שרון דרוקר ("הספסל נתן דחיפה") ניצחה את הפינים 85:98, אבל סיימה בכל זאת במקום השני בבית ותהיה ללא יתרון ביתיות בשמינית הגמר מול ונטספילס הלטבית. מארק ליונס בלט עם 23 נקודות, משחק מצוין גם לעידן זלמנסון (14). הכתומים קלעו 57 נקודות בחצי השני

מכבי ראשל"צ סיימה בחיוך את שלב הבתים השני ביורופקאפ, עם ניצחון 85:98 בחוץ על קטאיה הפינית. קבוצתו של שרון דרוקר הצליחה לחזור מפיגור במחצית (47:41) הודות ליום גדול של מארק ליונס (23 נקודות) ועידן זלמנסון שתרם 14 משלו. הקבוצה הישראלית קלעה לא פחות מ-57 נקודות ב-20 הדקות האחרונות.

 

למרות הניצחון, הכתומים סיימו במקום השני בבית, וזאת בעקבות ניצחונה של וילרבאן על נובו מסטו, 51:67. משמעות הדבר היא שראשל"צ תהיה ללא יתרון ביתיות בשמינית הגמר מול ונטספליס (הטוב משלושה משחקים), ואם תעבור, המצב יהיה זהה גם ברבע הגמר.

 

מונרו וליונס. ניצחון בפינלנד (צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ) (צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל
מונרו וליונס. ניצחון בפינלנד(צילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ)

 

האורחים פתחו טוב את המשחק וסגרו את עשר הדקות הראשונות ביתרון 21:25. עד סיום המחצית שחקניו של דרוקר לא הצליחו לעצור את טימו ראניקו שסיים ערב נהדר מבחינתו עם 25 נקודות, 10 אסיסטים ו-4 ריבאונדים (47:41). ברבע השלישי ראשל"צ חזרה למשחק לאט לאט ושבה להוביל כשדריל מונרו בשיאו. 28 נקודות קלעו הכתומים ברבע השלישי, שבסיומו הוליכו 66:69. היכולת ההתקפית המצוינת המשיכה גם בעשר הדקות האחרונות ובסיום - 85:98.

 

עוד קלעו לראשל"צ: דריל מונרו 16 (7 ריב'), ניצן חנוכי 12, אבי בן שימול 9, שון דוסון וטוני יאנגר 8 כ"א, כריס רייט 5 וקווין פאלמר 3.

 

זלמנסון: "דרוקר נותן לי את הבמה" 

אחד מגיבורי הניצחון, עידן זלמנסון, אמר בסיום: "זה הישג משמעותי לכולנו, אנחנו שמחים מאוד על ההעפלה". על היכולת האישית הוסיף הסנטר הצעיר: "השחקנים הפעילו אותי מצוין. היום זה אני ומחר זה מישהו אחר. שרון נותן לי את הבמה ואני תמיד מנסה להראות שיש לי מה לתרום".

 

דרוקר הוסיף: "התקשינו במשך 25 דקות, אבל אני שמח שהצלחנו להשתלט על המשחק ולעשות את המהפך עם ריצה. הספסל נתן דחיפה הערב. אנחנו נמשיך ביעדים שלנו, שאחד מהם היה העפלה לטופ 16 ביורופקאפ. נמשיך לתת את המקסימום שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה
דריל מונרו
צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה
מומלצים