וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 28 ניסה להבריח סמים - ומת כשבבטנו 60 שקיות קוקאין

2.2.2016 / 17:05

הצעיר התמוטט ברחוב בקריית אונו, הובהל לבית החולים שיבא בתל השומר ומת כעבור יומיים. בשבועיים האחרונים סיכלה המשטרה שתי הברחות קוקאין, בשווי כ-15 מיליון שקלים, בשיטה שבמסגרתה הותר לסוחר להגיע למקום העסקה כדי לתפוס גם את הקונים

גבר מסניף קוקאין. ShutterStock
הצעיר נהרג בניסיון הברחת קוקאין שהשתבש/ShutterStock

צעיר בן 28 מת היום (שלישי) בעקבות ניסיון הברחת סמים שהשתבש, כשאחת משקיות הקוקאין שנשא בבטנו התפוצצה. בסך הכול החביא הצעיר, שאיבד את הכרתו ברחוב בקריית אונו, 60 שקיות קטנות של הסם הקטלני, במשקל כולל של חצי קילו. הוא הובהל לבית החולים תל השומר, שם נקבע היום מותו, והמשטרה פתחה בחקירה.

בתוך כך, בשבועיים האחרונים הצליחו בלשי ימ"ר (היחידה המרכזית) תל אביב של המשטרה, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, לסכל שתי הברחות ענק של קוקאין טהור מדרום אמריקה ולתפוס יותר משישה קילוגרמים. המעצרים נעשו בשיטה שאפשרה להביא לאיתור של כל המעורבים בייבוא. בסך הכול נעצרו שלושה סוחרי סמים ועוד שבעה בני אדם החשודים בארגון ההברחות.

במסגרת פעילות מורכבת זו, המשטרה תפסה את הבלדר עם הסמים שברשותו, אך שחררה אותו להמשך הוצאתה לפועל של העסקה כדי ללכוד את המזמין. בפעילות כזו קיים חשש שהסוחר ייעלם מעיני הבלשים הסמויים עם הסמים, ששווים הוא מיליוני שקלים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
מהפיליפינים לישראל: נחשפה רשת שהפיצה "קוקאין אסייתי"
מחקר: יותר משליש מהסטודנטים באוניברסיטת אריאל משתמשים בקנאביס
"מביא לך חום היום": כך נתפס החשוד בהפצת סמים לתלמידים בתל אביב

אילוסטרציית עצור. ShutterStock
השוטרים עקבו אחר הסוחר - כדי לעצור את הקונים/ShutterStock

לפני יומיים נחת בנמל התעופה בן גוריון אדם שהגיע מקולומביה, ובמזוודתו נתפסו יותר משני ק"ג קוקאין שהוסתרו בדופן כפולה, ושויים מוערך בכחמישה מיליון שקלים. החוקרים יישמו את שיטתם החדשה, הניחו לסוחר להגיע למקום העסקה שנקבע במרכז תל אביב ועקבו אחריו. אז זיהו שני אנשים שנגשו אליו והבינו שהעסקה עומדת לצאת לפועל.

לכן, מיהרו לעצור את הסוחר ואת שני הגברים החשודים כקונים, תושבי לוד. מעצר שלושתם הוארך אתמול בארבעה ימים, עד יום שישי. הבוקר נעצר אדם נוסף החשוד בתיאום טלפוני של מקום המפגש. מעצרו הוארך בשלושה ימים, גם כן עד יום שישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

השוטרים התחזו לעובדי המלון - ועצרו את סוחרי הסמים

לפני כשבועיים נעצרו בני זוג מברזיל במלון יוקרה בתל אביב, בחשד להברחת 4.1 קילוגרמים של קוקאין, ששוויו יכול להגיע ליותר מעשרה מיליון שקלים. מעצרם כלל פעילות מורכבת, כשצוות העובדים ששירת אותם במהלך שהייתם במלון לא נמנה עם סגל המקום, אלא הורכב מבלשי המשטרה שהתחזו לאנשי קבלה, למלצרים ולאנשי תחזוקה.

במקרה זה הוחלט להשהות את מעצרם, על אף שעוררו חשד עוד בשדה התעופה, ולשחרר את שני הסוחרים לכאורה עם המזוודות והסם, במקביל לפיקוח משטרתי שהוטל עליהם. כעבור כמה ימים הגיעו החשודים כקונים, תושבי העיר חיפה. מחר יוגשו כתבי אישום נגד המעורבים בפרשה.

עד לאחרונה התקשו במשטרה ללכוד את הבלדרים וגם את המזמינים הישראלים של משלוחי הסם באותה פעילות מבצעית. בדרך כלל נדרשו החוקרים לפעולות חקירה מורכבות, כדי לקשר בין הסוחר למזמינים. בחלק מהמקרים הצליחו לתפוס את המשלוח, לעצור את הבלדר שלעתים קרובות הוא אזרח זר ולגרשו מישראל, אך המשטרה הייתה מתקשה למצוא ראיות שיפלילו את מזמיני הסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully