שתף קטע נבחר

גביע אנגלי: צ'לסי מול סיטי בשמינית

אחרי 1:5 מול מ.ק דונס, בו אוסקר כבש שלושער והזאר הבקיע לראשונה העונה, האלופה גילתה כי בשלב הבא מחכה לה משוכה גבוהה הרבה יותר למשחק ענק.

צ'לסי טיילה הערב לשמינית גמר הגביע האנגלי עם 1:5 בחוץ על מ.ק דונס מהליגה השנייה, לעיני קרוב ל-30 אלף צופים שלא זכו לקבל סנסציה אבל נהנו משואו. הפרס של צ'לסי - מפגש ענק מול מנצ'סטר סיטי בשלב הבא.

 

צ'לסי הייתה יכולה לכבוש עוד שערים, לחצה והחמיצה לא מעט. מחצית ראשונה מצוינת של אוסקר הספיקה כדי ליצור יתרון גדול. הברזילאי הבקיע שלושער (15, 32 ו-44), כשבדרך דארן פוטר מבקיע בבעיטה מרחוק (21) ומלהיב את הקהל עם שוויון שהחזיק 11 דקות. אדן הזאר הבקיע את הרביעי בפנדל (55) - שערו הראשון בעונה הקטסטרופלית שהוא עובר - וברטרנד טראורה הצעיר שעלה במקום דייגו קוסטה במחצית השנייה השלים את התוצאה (62).

אוסקר מוצא את הרשת (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
אוסקר מוצא את הרשת(צילום: GettyImages)

  

אברטון ניצחה בחוץ את קרלייל מהליגה הרביעית 0:3, כשארונה קונה מבקיע את הראשון כבר בדקה השנייה. ארון לנון הכפיל (14), והשלישי היה שייך לרוס בארקלי (65). היריבה הבאה שתארח את אברטון היא בורנמות'.

 

עוד בשמינית, מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל שרוזברי מהליגה השלישית, וארסנל תארח את האל מהליגה השנייה. בלקבורן (2) - ליברפול/ווסטהאם, טוטנהאם - קריסטל פאלאס, ווטפורד - לידס (2), רדינג (2) - ווסט ברומיץ'/פיטרבורו (3).


פורסם לראשונה 31/01/2016 20:00

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים