שתף קטע נבחר

גורם במכבי ת"א: "יש לנו גזע רע של שחקנים"

זעם בהנהלה הצהובה אחרי ההפסד 3:2 לבני יהודה: "יש כאן אנשים חסרי אופי וחסרי עמוד שדרה". אלכס שניידר: "צריך להחליף פה שחקנים". נאור פסר ודדי בן דיין על הכוונת. האוהדים קיללו את מאור בוזגלו, שענה להם: "אני מצטער"

לא רגוע במכבי תל אביב. לאחר ההפסד לבני יהודה אמש, השני של הקבוצה בדרבי עירוני תוך שבוע, הרוחות במכבי תל אביב סוערות. הבעלים אלכס שניידר, שצפה בהפסד 3:2 מחו"ל, התקשר בזעם לאחר המשחק לחברי ההנהלה וכעס במיוחד על היכולת של השחקנים במחצית הראשונה. "צריך להחליף פה שחקנים", הודיע הבעלים, וכבר עתה מסתמן כי יהיו לא מעט שינויים בסגל בחלון ההעברות בינואר.

 

 

בעקבות זמעו של שניידר, שדרש לנזוף בשחקנים, יכנס היום (א') לפני האימון היו"ר אביב בושניסקי את השחקנים לשיחה. הראשונים לשלם את מחיר היכולת החלשה עד כה יהיו איגור טומאשיץ' וג'ונתן אסוס, כשגם מעמדם של מספר ישראלים בכירים בסגל הצהוב אינו יציב. נכון לעכשיו, נזהרים במכבי מלצאת בהצהרות כלפי אלה שצפויים להיחתך בינואר, אולם ישנם מספר ישראלים שישוחררו בינואר או בתום העונה ומספר צעירים שצפויים להיות מושאלים לקבוצות אחרות.

 

משוחררי בית"ר יקבלו הצעות להגיע לקרית שלום

במקביל, בקבוצה מחפשים להתחזק בקשר אחורי או בלם זר כבר בינואר, כמו גם במספר שחקנים ישראלים שישוחררו מקבוצותיהן. בין השמות שהוזכרו כמועמדים לחיזוק נמצאים נאור פסר ודדי בן דיין, שהיו מועמדים לקבוצה כבר בקיץ האחרון. כמו כן, בקבוצה עוקבים בדריכות אחר מצבה של בית"ר ירושלים, שעשויה להיפרד ממספר שחקני סגל בינואר. שחקנים כמו טוטו תמוז, עמית בן שושן, מיכאל זנדברג ויואב זיו יעניינו את מכבי תל אביב במידה וייחתכו מהדאבליסטית.

 

"יש לנו גזע רע של שחקנים", אמר היום גורם במועדון הצהוב, "שחקנים חסרי אופי וחסרי עמוד שדרה. כל מאמן שלא יגיע לפה הם יגמרו אותו. יש פה שחקנים שמקבלים סכומים מטורפים, שחקנים ששידרגו להם חוזים לשביעות רצונם, שמקבלים את כל התנאים ולא נותנים עשרה אחוזים מעצמם. בקבוצות אחרות, שחקנים שמרוויחים רבע מהם נותנים את כל הנשמה. נכון שלפעמים לא הולך, אבל ברגע ששחקן עולה ללא מחוייבות מינימלית למקום העבודה שלו ומשחק בלי רצון זה התוצאות".


רודי חדד, אחרי ההפסד השני ברציפות בדרבי תל-אביבי (צילום: אלי אלגרט)

 

האוהדים נגד האוהדים: לתמוך או לשרוק בוז?

גם אוהדי הקבוצה איבדו את סבלנותם לאור ההפסדים האחרונים, ומספר תגרות נרשמו הערב בתוך יציע האוהדים של הקבוצה בין כאלה שביקשו לעודד את השחקנים לבין כאלה שדרשו להביע את מחאתם בשריקות בוז. בסיום המשחק המתינו עשרות אוהדים ליד אוטובוס הקבוצה וקיללו את השחקנים, כשאת מירב האש ספג הקשר מאור בוזגלו. "אני מצטער", אמר השחקן הצעיר לאוהדים שתקפו אותו ומיהר לעלות לעזוב את המקום.

 

"אנחנו לא עומדים בזה יותר", הסביר גיא לוי, אחד מאוהדי הקבוצה, את התנהגותם של חבריו ליציע. "בנו את הקבוצה בצורה לא מאוזנת, והכתובת היתה על הקיר מתחילת העונה. כבר במשחקי האימון ראינו שאין לנו הגנה וההנהלה כל הזמן אמרה לנו שיהיה בסדר. למה לא הביאו בזמן בלם במקום טומאשיץ'?".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאור בוזגלו
צילום: אלי אלגרט
מומלצים