שתף קטע נבחר

.

ג'וקוביץ': "אני במיטבי וגאה בזה, אשתדל להמשיך כך"

הטניסאי מספר 1 בעולם, שניצח את אנדי מארי וזכה בפעם השישית בקריירה באליפות אוסטרליה, חגג: "אין ספק שאני מציג את הטניס הטוב ביותר שלי בשנתיים האחרונות, לא אקח שום דבר כמובן מאליו"

נובאק ג'וקוביץ' שולט בטניס העולמי. הסרבי המדורג ראשון בעולם זכה היום (א') באליפות אוסטרליה הפתוחה בפעם השישית בקריירה, לאחר שגבר בגמר על אנדי מארי (2 בעולם) 1:6, 5:7, 6:7 (3).

 

עבור ג'וקוביץ' מדובר בתואר הגראנד סלאם ה-11 בקריירה. בכך הוא השתווה לביורן בורג השבדי, שמדורג במקום הרביעי בכל הזמנים. היה זה גם התואר ה-46 בסך הכל של נולה, שהודה לקהל בזמן שחגג את ניצחונו ורץ לחבק את הצוות שלו ומאמנו בוריס בקר. הגרמני לא היה מסוגל להסתיר את התרגשותו והחל להזיל דמעות בעצמו.

 

ג'וקוביץ' התרגל להחזיק גביעים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'וקוביץ' התרגל להחזיק גביעים(צילום: AFP)

 

ג'וקוביץ' זכה גם ב-2,000 נקודות דירוג נוספות, שימשיכו לבסס את מעמדו כטניסאי הטוב בעולם כיום, והעשיר את חשבון הבנק שלו בעוד 3.4 מיליון דולרים אוסטרלים.

 

"אני רוצה להביע את הערכתי לאנדי והצוות שלו על עוד טורניר גדול", שיבח נולה בתחילת דבריו. "אתה אלוף גדול וחבר. יש לך אישיות גדולה שתמיד מחויבת למשחק ואני בטוח שבעתיד עוד יהיו לך הזדמנויות לשחק על הגביע הזה. אני מודה לצוות שלי, יש לנו אווירה מיוחדת ואחד משלים את השני. אני מודה להם על הכל, ולקהל. נתראה בשנה הבאה".

 

אוהב לשחק באוסטרליה. נובאק ג'וקוביץ' (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אוהב לשחק באוסטרליה. נובאק ג'וקוביץ'(צילום: AFP)

 

על עצמו אמר: "אין ספק שאני משחק את הטניס הטוב ביותר שלי בשנתיים האחרונות. הכל הולך לי ואשתדל להמשיך כך. אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו, זה דבר יוצא מהכלל ואני גאה בזה". 

  

"אני מרגיש שהייתי כאן בעבר", התלוצץ מארי בסיום על כך שהפסיד בגמר נוסף והפך לטניסאי השני בכל הזמנים שנוצח בחמישה גמרים של טורניר גראנד סלאם. לצ'כי איוון לנדל זה קרה חמש פעמים באליפות ארצות הברית בשנות ה-80. "אני רוצה לברך את נובאק. לזכות בפעם השישית בגביע זה פשוט הישג מרשים וכל מה שהוא עשה בשנה האחרונה מראה על עקביות. הוא עשה עבודה נהדרת.

 

"אני רוצה להודות לכל הצוות שלי שעזר לי להגיע לכאן היום ועל התמיכה שלכם בשבועיים האחרונים, לכל האוהדים שתמיד עושים כאן אווירה נהדרת. כיף תמיד לחזור לכאן ולשחק מול כל האוהדים במגרש מלא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים