שתף קטע נבחר

איטליה: 0:3 ענק למילאן על אינטר

הדרבי של מילאנו היה שייך לקבוצה אחת, אלכס, באקה וניאנג השתתפו בחגיגה בסן סירו. 1:5 לנאפולי על אמפולי, רביעייה ליובנטוס

מילאן חגגה הערב (א') ניצחון 0:3 בדרבי על אינטר, שמראה כמה פוטנציאל טמון בקבוצה הזו - פוטנציאל שבדרך כלל לא מתממש. היריבה, שעד לא מזמן הייתה במקום הראשון, התפרקה אחרי שפיספסה את ההזדמנות לחזור למשחק, ונראה כי היא יכולה לשכוח מסגירת הפער מנאפולי ומיובנטוס בפסגת הסרייה A.

 

 

הבלם הברזילאי אלכס הבקיע בדקה ה-35, אבל גם עשה שטות בדקה ה-70. ג'אנלואיג'י דונארומה הדף נפלא כדור של המחליף מאורו איקארדי, אבל אלכס הכשיל את הארגנטינאי שניסה להגיע לכדור החוזר. רק מה? איקארדי בעט את הפנדל לקורה. מילאן יצאה קדימה, וקרלוס באקה העלה אותה ל-0:2 (73). אינטר נכנעה, ואמבאיי ניאנג הכריע עם השלישי (77).

 

הפנים של איקארדי אומרות הכל (צילום: AFP) (צילום: AFP)
הפנים של איקארדי אומרות הכל(צילום: AFP)

 

ניאנג נוגח את השלישי של מילאן (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ניאנג נוגח את השלישי של מילאן(צילום: רויטרס)
 

 

יובה לא עוצרת, גם נאפולי

עד לפני מספר שבועות נראתה העונה הנוכחית גמורה מבחינתה של יובנטוס, אשר הייתה בדרך לאבד את תואר האליפות בעקבות הפתיחה הגרועה של 2015/16. כעת הביאנקונרי נראים שוב כמועמדים לזכות בתואר חמישי רצוף בליגה האיטלקית - אבל נאפולי עדיין מקדימה את האלופה.

 

נאפולי הגיעה למשחק מול אמפולי מעמדת לחץ, אחרי שיובה ניצחה במשחק המוקדם ועלתה זמנית למקום הראשון. ונאפולי נלחצה עוד יותר כאשר לאנדרו פארדס הבקיע לזכות אמפולי (28) - אבל אז התחיל השינוי. גונסאלו היגוואין (33) ולורנצו אינסינייה (37) הפכו במהרה, מיקלה קמפורזה הוסיף שער עצמי (51), וחוסה קאייחון כבש צמד בסיום (83 ו-88), 1:5.

 

היגוואין כובש מול אמפולי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
היגוואין כובש מול אמפולי(צילום: EPA)

 

כאמור, קודם לכן יובנטוס הביסה בחוץ את קייבו 0:4. כמו קאייחון מנאפולי, ספרדי אחר, אלבארו מוראטה, כבש צמד והשלים בכך רביעייה בארבעה ימים אחרי שעשה זאת גם ב-0:3 על אינטר בגביע. את הראשון (6) הוא הבקיע כשדחק מקרוב לרשת אחרי מסירת רוחב של סטפן ליכטשטיינר ובדקה ה-40 הוא הוסיף את השני מבישול של סמי חדירה.

 

בכך נראה כי הגיע סופית הקץ למשבר ממנו סבל מוראטה, שלא כבש 115 יום לפני המשחק מול הנראזוארי וסיפר: "הרגשתי שאני משתגע, זה לא קרה לי מאז תחילת הקריירה. זו הייתה תקופה מאוד קשה והגרוע ביותר כבר מאחוריי".

 

שחקני יובנטוס מברכים את מוראטה (צילום: AP) (צילום: AP)
שחקני יובנטוס מברכים את מוראטה(צילום: AP)

  

אלכס סנדרו כבש (60) את השלישי של יובנטוס כשקיבל מסירה

מפול פוגבה ובעט לרשת והצרפתי הוסיף (66) את הרביעי במבצע אישי מרהיב, בו עבר שני שחקנים ובעט פנימה. אלכס סנדרו היה קרוב מאוחר יותר לצמד, אבל בעט מקרוב למשקוף וגם פוגבה הספיק לשלוח כדור לקורה העליונה בתוספת הזמן.

 

פנדל של מטיה דסטרו (87) העניק לבולוניה 2:3 על סמפדוריה. אנתוני מונייה (12) וגודפרד דונסה (24) נתנו למארחת 0:2, לואיס מוריאל (54) וחואקין קוראה (80) השוו לפני השער המכריע. שאר המשחקים איכזבו - 0:0 בין גנואה לפיורנטינה, 0:0 בין טורינו לוורונה, 0:0 בין אודינזה ללאציו.


פורסם לראשונה 31/01/2016 15:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים