שתף קטע נבחר

ספרד: עוד הפסד לגארי נוויל. צפו

מחזור 22: ולנסיה אמנם העפילה לחצי גמר הגביע, אבל בליגה היא ממשיכה לקרוס למרות חילופי המאמנים, והפעם ספגה 1:0 ביתי מחיחון. סביליה ניצחה את לבאנטה 1:3, לאס פלמאס גברה על סלטה בדקה ה-90

גארי נוויל לא הביא את הבשורה לוולנסיה. שמונה משחקי ליגה עברו מאז שמונה למאמן הקבוצה, והוא עדיין מחפש ניצחון. בגביע אמנם הוא כבר בחצי הגמר, אבל משום מה, במשחק הלה ליגה הוא לא מוצא את הדרך לרדת עם שלוש נקודות.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

הערב (א') העטלפים ספגו 1:0 מפתיע מחיחון, שהתחילה את המחזור מתחת לקו האדום. אנטוניו סנאבריה הבקיע בפנדל בדקה ה-50, והמארחת רחוקה כבר 19 נקודות מהמקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות.

 

ולנסיה המומה, הערב (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ולנסיה המומה, הערב(צילום: EPA)

 

סביליה חזרה למקום החמישי בזכות ניצחון ביתי על נועלת הטבלה לבאנטה, 1:3. הקבוצה של אונאי אמרי, שהצליחה לחלץ 0:0 מאתלטיקו מדריד במחזור שעבר, חזרה למסלול הניצחונות, והתברגה במקום המוליך אוטומטית לליגה האירופית.

 

קווין גאמיירו, משחקניה המשמעותיים ביותר של סביליה העונה, כבש את שער היתרון אחרי קצת פחות מדקה ולמעשה קבע את תוצאת המחצית. ויסנטה איבורה הכפיל שתי דקות אחרי שהקבוצות חזרו מההפסקה אבל ג'וזפה רוסי האיטלקי, שהגיע לפני ימים אחדים בהשאלה מלבאנטה, צימק עם שער בכורה בדקה ה-56.

 

 

ג'וזפה רוסי חוגג (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ג'וזפה רוסי חוגג(צילום: EPA)

לבאנטה, שרשמה רק ארבעה ניצחונות העונה, לא הצליחה לחזור למשחק וגם ספגה את השלישי מרגליו של יבגן קונופליאנקה (76).


רייס, איבורה וגאמיירו חוגגים (צילום: EPA) (צילום: EPA)
רייס, איבורה וגאמיירו חוגגים(צילום: EPA)

 

לאס פלמאס ניצחה בדקה ה-90 את סלטה ויגו, שלא מזכירה את הקבוצה הלוהטת מתחילת העונה. תיאו בונגונדה כבש לזכות סלטה (5), אבל ג'ונתן ויירה השווה (33 בפנדל) לפני שער הניצחון הדרמטי של וויליאן ז'וזה.


פורסם לראשונה 31/01/2016 14:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים