שתף קטע נבחר

הפועל ת"א לגילי ורמוט: "אם תשוחרר ממכבי נחתום"

חשיפה: האדומים פנו רשמית לקשר וביקשו ממנו להסדיר את שחרורו ממכבי ת"א, לפני שיחתום על חוזה לעונה וחצי. הצהובים עשויים לחסוך 8 מיליון שקל אם יעזוב

האם גילי ורמוט בדרך חזרה להפועל תל אביב ? האדומים פנו היום (א') רשמית לקשר במטרה לנסות לצרפו עד לסיום מועד ההעברות ביום רביעי הקרוב. בשיחות בין ראשי המועדון לנציגיו של השחקן, ובשיחה בינו לבין אלי גוטמן, ביקש ורמוט להסדיר את שחרורו ממכבי ת"א ולאחר מכן לחתום על חוזה לעונה וחצי. נציגיו של ורמוט מעוניינים קודם לסגור את תנאי השכר שלו ורק לאחר מכן הוא צפוי לפנות לג'ורדי קרויף ולבקש ממנו את השחרור.

 

 

אמנם לוורמוט יש סעיף בחוזה לפיו יוכל להשתחרר תמורת 300 אלף יורו, סכום אותו לא יכולה הפועל לשלם, אבל השחרור שלו יוביל לחסכון של שמונה מיליון שקל למכבי - שכרו בשנתיים וחצי הקרובות. אם במכבי ת"א יסכימו לשחררו והמו"מ הכספי עמו ייסגר, ורמוט צפוי להגיע בחזרה למועדון אותו עזב בצורה מעוררת מחלוקת בדיוק לפני שנה.

 

יש לציין כי גם מכבי חיפה הביעה עניין בקשר. במקרה שלה מדובר על חוזה לחצי עונה עם אופציה לשנתיים נוספות, בדיוק כמו הצעתה של בית"ר ירושלים. הקשר נמניה ניקוליץ', שעל סיכומו פורסם ב-ynet ספורט, נחת ויעבור בדיקות רפואיות בהפועל ת"א.

 

הערב תתקיים פגישה בין יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון למאמן מנחם קורצקי, שבסיומה יוחלט עתידו של החלוץ אהרון שוינפלד. אוסידון נפגש אמש עם בעלי הפועל ת"א אמיר כבירי, ובהפועל מעוניינים בשוינפלד מיידית, מבלי לכלול את צירופו של פאדי נג'אר במסגרת העסקה. מוחמד גדיר שהוצע לקבוצה לא יגיע בשל שיקולים מקצועיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גילי ורמוט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים