שתף קטע נבחר

מואנס דאבור בדרך לרד בול זלצבורג

החלוץ הישראלי צפוי לנחות באוסטריה ולשתף פעולה יחד עם עומר דמארי בחוד של האלופה המקומית. עלות העסקה עומדת על כ-5.4 מיליון יורו, כאשר דאבור אמור להרוויח 850 אלף יורו לעונה למשך שלוש שנים

אחת ההעברות הגדולות בכדורגל הישראלי עשויה להתרחש ביממה הקרובה: החלוץ מואנס דאבור אמור לעשות את הדרך מגראסהופרס לרד-בול זלצבורג בתמורה ל-5.4 מיליון יורו, כשהעסקה נמצאת על סף סיכום.

 

דאבור, שהיה מבוקש במספר קבוצות באירופה, ובחלון ההעברות האחרון אף סיכם בפאלרמו, עשוי להגיע עוד היום (א') לאוסטריה על מנת לסגור את אחת העסקאות הגדולות בכדורגל האוסטרי.

 

אחת העסקאות הגדולות בכדורגל הישראלי. דאבור (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אחת העסקאות הגדולות בכדורגל הישראלי. דאבור(צילום: אורן אהרוני)

 

האלופה האוסטרית, אותה החל לאמן לפני מספר שבועות אוסקר גרסיה, החליטה ללכת על הישראלי בכל הכוח

והיא מנסה לסגור את העסקה בחלון ההעברות שיסתיים מחר בחצות.

 

דאבור צפוי להשתכר סכום של 850 אלף יורו לעונה בכל אחת משלוש השנים הקרובות, ועשוי לשתף פעולה עם ישראלי נוסף, עומר דמארי. כזכור, דמארי הושאל לזלצבורג מלייפציג ששילמה עליו את אחד מסכומי ההעברה הגדולים בכדורגל הישראלי, כשבעה מיליון יורו מאוסטריה וינה.

 

מעבר לסיכום הצפוי על דמי המעבר של 5.4 מיליון יורו (6 מיליון פרנק שוויצרי), במקרה שזלצבורג תעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות בקיץ הקרוב, היא תעביר עוד כמיליון יורו לגראסהופרס. הליגה האוסטרית בה משחקים דמארי ורועי קהת באוסטריה וינה, עשויה לכלול החל ממחרתיים גם את דאבור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האתר הרשמי של גראסהופרס
מואנס דאבור
האתר הרשמי של גראסהופרס
מומלצים