שתף קטע נבחר

"ראדוניץ' שחקן ברמה גבוהה, הוא יעזור לנו"

אחרי ה-0:1 על מכבי פ"ת, שביסס אותם במקום הרביעי, בהפועל רעננה היו מרוצים בעיקר מהופעת הבכורה של החלוץ הקרואטי. סילבס: "רצינו שחקן איכותי, הוא יגביר את התחרות בחלק הקדמי", עידו לוי: "לא נשקוט עד שלא נבטיח מקום בפלייאוף העליון"

הפועל רעננה רשמה אמש (ש') ניצחון יקר על מכבי פתח-תקווה , 0:1 שביסס את מעמדה במקום הרביעי בטבלת ליגת-העל. הקבוצה של חיים סילבס ממשיכה להיות אחת המפתיעות הגדולות של העונה, אבל עיקר השיח בסיום המשחק לא סבב סביב המיקום המחמיא בטבלה - אלא דווקא סביב הרכש הטרי, דיאן ראדוניץ'.

 

לטבלת ליגת-העל

 

הקרואטי שהגיע בהשאלה ממכבי תל-אביב הותיר רושם מצוין במשחקו הראשון בקבוצה, וגם היה חלק מהמהלך שהוביל לשער הניצחון. המאמן חיים סילבס הודה לבעלים אשר אלון ודמיאן רויטמן על הרכש: "רצינו שחקן איכותי עם עוצמה שגם יגביר את התחרות בחלק הקדמי". גם שחקנים בקבוצה החמיאו: "הוא שחקן ברמה גבוהה שיעזור לנו".

  

בסיום המשחק חגגו שחקני רעננה עם המגן הפצוע גיא ליפקא, שלא ברור אם יחזור לשחק העונה. “החגיגה בסיום למען גיא הייתה ספונטנית”, אמר הבלם עידו לוי. "הצטערנו לשמוע על הפציעה הקשה, והיה חשוב לנו לשמח אותו ולהקדיש לו את הניצחון".

 

“עשינו צעד חשוב בדרך למטרה שהיא פלייאוף עליון, אבל הדרך לא הסתיימה ואנחנו מבינים שצריך עוד שלושה ניצחונות", הוסיף הבלם. "עד שלא נבטיח את המקום הזה, לא נשקוט. אחרי ההפסד בגביע ידענו לעשות את הסוויץ', התאוששנו מהר והכנו את עצמנו בצורה טובה לליגה. הייחוד של הפועל רעננה הוא שאנחנו קבוצה, חמה כמו משפחה, בטוב וברע אנחנו ביחד”.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דיאן ראדוניץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים