שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: קשיים בהחזרתו של עדן בן בסט

במועדון מנסים להתחזק בחלוץ מכבי תל אביב, שבינתיים לא ממהרת לשחררו. יואב כץ אחרי התיקו עם הפועל כפ"ס: "היה לנו הרבה מזל". אלי אלבז: "חושבים על עונה שקטה ואיך לברוח מהתחתית"

בקרב אנשי הפועל חיפה  נרשם חוסר שביעות רצון מיכולת השחקנים לאחר התיקו (1:1) אתמול (ש') מול הפועל כפר סבא. בחיפה מודאגים מהמחץ בהתקפה, אחרי שגם השער לזכותם הגיע מגול עצמי של גיא בדש בדקה ה-88. הבעלים יואב כץ: "היה לנו הרבה מזל, אבל אי אפשר להסתמך רק על מזל, צריך להפוך אותו לאיכויות . אנחנו קבוצה טובה ולכן פלייאוף עליון זה לא בגדר חלום".

 

לטבלת ליגת העל

 

החלוץ אלי אלבז הוסיף: "במחצית הראשונה היינו טובים מאוד ובסוף הוכחנו למרות הפיגור שיש לנו אופי. אם כפ"ס הייתה מנצחת זו הייתה גניבה, כי היינו שווים לפחות נקודה במשחק הזה. אנחנו כרגע לא מדברים על פלייאוף עליון, אלא חושבים רק על עונה שקטה ואיך לברוח מהתחתית".

 

בתוך כך וכפי שכבר פורסם ב-ynet ספורט, בימים האחרונים מתקיימות שיחות להחזרתו של עדן בן בסט שהביע את רצונו לשוב לקבוצה, זאת בכפוף להחלטת ראשי מכבי ת"א, שבינתיים לא ממהרים לשחררו לאף מועדון בארץ. גם כץ הבהיר כי יהיה מוכן לממן את הבאת החלוץ כחלק מהמגמה עליה הכריז בתחילת העונה לפיה יוחזרו שחקני בית. אוהדי הקבוצה מנסים להפעיל לחץ על החלוץ ומציפים אותו בהודעות ברשתות החברתיות ובטלפון.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עדן בן בסט
צילום: עוז מועלם
מומלצים