שתף קטע נבחר

אופטימיות בסכנין: "גדיר חזק בתמונה, אין מתאים ממנו"

אחרי שהשיגה שני ניצחונות ליגה רצופים ועלתה שלב בגביע, הקבוצה של יוסי אבוקסיס אמורה לצרף בהשאלה את חלוצה לשעבר, שיושאל מלוקרן. אנדרסון צפוי לחתום לעונה וחצי

בבני סכנין מרוצים מאוד ממצב הקבוצה, שהשיגה שלושה ניצחונות רצופים בשבוע האחרון (שניים בליגה ואחד בגביע). אתמול היא גברה 0:2 על מכבי נתניה וראשי המועדון ממשיכים לנסות לחזק את הסגל.

 

בראש הרשימה נמצא מוחמד גדיר. ראשי המועדון והמאמן יוסי אבוקסיס רוצים לראותו חוזר ללבוש את מדי הקבוצה לפחות עד לסיום העונה. גדיר עצמו מעוניין לחזור ועל פי המידע שהתקבל במועדון מחר (ב') הוא צפוי לקבל אישור מקבוצתו לוקרן, שתשאיל אותו עד לסיום העונה.

 

"גדיר חזק בתמונה, אין מתאים ממנו לחזק אותנו", אמר היום (א') גורם בהנהלה. "הוא מכיר את הקבוצה ונמצא איתנו בקשר רציף מאז שעזב". בנוסף, המגן הברזילאי הנבחן אנדרסון צפוי לחתום לעונה וחצי עד סוף השבוע. 

 

בתוך כך, ובשל עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה, זכר לאירועי המשחק מול בית"ר ירושלים, בסכנין ייבדקו את האופציות למגרש חלופי למשחק בשבת מול הפועל חיפה. האופציה העומדת בפני הקבוצה נכון לעכשיו היא המגרש בקריית שמונה. בסכנין מעדיפים לארח בעכו, אבל הקבוצה המקומית תארח בביתה את קריית שמונה בשבת. ההחלטה בנושא צפויה להתקבל ביממה הקרובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מוחמד גדיר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים