שתף קטע נבחר

שוקרני: "עירוני ק"ש ראויה לפלייאוף העליון"

קשר סגנית האלופה היה מאוכזב מהתיקו 1:1 מול בני יהודה, אבל מאמין שהקבוצה תוכל לסיים בין שש הראשונות את העונה הסדירה. לקראת גמר גביע הטוטו בשלישי, גיא חיימוב טרם החלים מהפציעה, מהדי זועבי ימשיך לקבל את הקרדיט

אכזבה גדולה מאוד בעירוני קריית שמונה לאחר התיקו (1:1) מול בני יהודה. סגנית האלופה הגיעה למשחק אמש (ש') לאחר הניצחון בסמי עופר על מכבי חיפה, אבל הציגה משחק חלש מאוד בייחוד במחצית הראשונה. ק"ש נראית לא טוב כבר מפתיחת העונה וחוסר היציבות שלה הוא אחד המאפיינים הבולטים של הקבוצה.

 

לטבלת ליגת העל

 

סאלח חסארמה, שהחליט להוציא את עדן שמיר שלוש דקות לפני השריקה למחצית, "זכה" לביקורת בעקבות החילוף וגורם בק"ש אמר: "סאלח לא היה צריך להוציא את עדן בדקה הזו, הוא יכול היה להמתין למחצית, זה חילוף משפיל". שמיר עצמו סירב להתייחס לחילוף ועזב מיד לאחר שריקת הסיום את תחומי האצטדיון.

 

ברונו קוניה שוב היה הדומיננטי בשורות ק"ש והיה היחיד שהציג יכולת טובה. הברזילאי זכה לשבחים על ההשקעה. בעלי המועדון איזי שרצקי נראה עצבני ומאוכזב מאוד בסיום ושוחח עם חסארמה על היכולת, אך לפחות בינתיים המאמן זוכה לגיבוי ובק"ש הבהירו כי אין כוונה לשינוי בעמדתו.

 

הקשר רועי שוקרני, שזוכה לקרדיט גדול בשבועות האחרונים, אמר בסיום: "לא הצלחנו לנצח וליצור רצף.

מבחינתנו התיקו מאוד מאכזב, כל עוד יש סיכוי להגיע לפלייאוף העליון נמשיך להילחם. ק"ש ראויה להגיע לפלייאוף העליון, יכולנו גם להפסיד את המשחק הזה, לפחות חזרנו מפיגור. הייתה לנו הזדמנות בסוף, אבל זה תיקו מאכזב, אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון, יש פה חבר'ה מוכשרים". על היכולת שלו אמר שוקרני: "אני בתקופה טובה ומקבל ביטחון מהצוות. כל עוד אני במגרש אני רוצה להוכיח ולהחזיר".

 

ק"ש תשחק ביום שלישי בגמר גביע הטוטו מול האקס רן בן שמעון ומכבי פתח תקווה, ובקבוצה יודעים כי זה התואר היחיד שהקבוצה יכולה להשיג העונה. גיא חיימוב עדיין לא כשיר ובמועדון מקווים שתוך שבוע וחצי השוער יוכל לחזור לאימונים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
רועי שוקרני
צילום: אפי שריר
מומלצים