שתף קטע נבחר

חיפה סיכמה עם גאדז'ב, ורמוט שוב על הפרק

הירוקים הגיעו לסיכום עם הבולגרי, רוני לוי עדיין לא קיבל החלטה בעניינו ויידרש לתת תשובה סופית ב-24 השעות הקרובות. קשר מכבי ת"א נשאר על הכוונת של המאמן, טואטחה יזומן לשיחת הבהרה אם לא יעזוב עד תום חלון ההעברות. בניון לא יפתח מול עכו, שי בן דוד ימשיך ב-11

מכבי חיפה הגיעה לסיכום עם קשרה הבולגרי של לבסקי סופיה, ולדימיר גאדז'ב, אך הגעתו לאצטדיון סמי עופר עדיין לא נסללה באופן סופי. השחקן, שחוזר בעבר על-ידי הפועל תל-אביב, אמור להגיע לירוקים בהעברה חופשית, אך כדי להשלים את העסקה נדרש אישורו הסופי של המאמן רוני לוי, שעדיין מתלבט ובוחן אפשרות של צירוף זר אחר. לוי יידרש לתת תשובה סופית ב-24 השעות הקרובות, כשגם גילי ורמוט וז'אורז'יניו עדיין נמצאים על הכוונת. 

 

לטבלת ליגת-העל

 

לקראת המשחק הערב (א', 20:30) מול הפועל עכו, ייאלץ לוי להמשיך ולהסתדר ללא טאלב טואטחה המושעה. הירוקים טרם קיבלו הצעה רצינית לגבי המגן השמאלי מלבד זו של מוסקרון הבלגית, ואם לא תתקבל הצעה ב-48 השעות הקרובות טואטחה יזומן לשיחה בה יובהר לו כי במידה אם לא יהיה מחויב למועדון - הוא ינופה מהסגל עד לסיום העונה.

 

שי בן דוד הצעיר ימשיך לקבל קרדיט בהרכב במקומו של טואטחה. הקפטן יוסי בניון, שנפצע בדרבי מול הפועל חיפה בגביע, מתעקש לשחק מול עכו אך בחיפה לא מתכוונים לסכן אותו. בניון לא יפתח בהרכב ובמקרה הטוב ייכלל בסגל ויפתח על הספסל, 

 

הרכב משוער: אוהד לויטה; אוראל דגני, מארק ואליינטה, דקל קינן, שי בן דוד; ג'אבר עטאא, נטע לביא, לודוביק אוברניאק; איסמעיל ריאן (חן עזרא), אלירן עטר, גלינור פלט.

 

עכו: סייס יערוך בכורה, בריק ימשיך ב-11

כשהיא עם 18 נקודות ועשרה שערי זכות בלבד, תארח הפועל עכו את מכבי חיפה בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תשאיר אותה מתחת לקו האדום. החלוץ החדש דילן סייס (19), שהגיע בהשאלה מקלאב ברוז', צפוי לקבל מקום ב-11 ולערוך הופעת בכורה. יניב בריק הצעיר יפתח בקישור על חשבונו של עדנאן זחירוביץ' המאכזב שטרם הגיע להסדר כספי מול המועדון לקראת שחרורו הצפוי מהסגל.

 

הרכב משוער: דני עמוס; אחמד קסום, מושיקו מישאלוף, בוריס קופיטוביץ'; דור מלול, איגור יובאנוביץ', יניב בריק, סמואל גילמור, גיא דיין; אליאור סיידר, דילן סייס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
ולדימיר גאדז'ב
צילום: gettyimages
מומלצים