שתף קטע נבחר

כדוריד: חזרה גנרלית לקראת הגביע

ארבעה ימים לפני חצאי הגמר בהיכל קבוצת שלמה, ייערך המחזור ה-13 ובמרכזו הפועל ראשל"צ תפגוש את א.ס רמה"ש. האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת, תנסה לעקוץ את אשדוד החבולה

ביום שלישי הקרוב ייערכו בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד. עוד לפני כן, מחר (ו') יתקיים המחזור ה-13 בליגה שיהווה הכנה אחרונה להפועל ומכבי ראשון לציון, אס"א ת"א וא.כ נס ציונה שיתמודדו בגביע.

 

במוקד המחזור יעמוד המפגש המסקרן בין הפועל ראשון לציון וא.ס רמה"ש (16:00). האדומים מגיעים אחרי ההפסד הדרמטי בדרבי למכבי ראשל"צ (28:27), משחק בו שלטו לאורך 57 דקות, אך לא ידעו לסיים. היה זה הפסד ליגה חמישי לדאבליסטית ב-12 המחזורים הראשונים של העונה.

 

מריאן. הפועל ראשל"צ תתאושש? (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
מריאן. הפועל ראשל"צ תתאושש?(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

רמה"ש, מבחינתה, החלה להראות ניצוצות של חזרה ליכולת מהעונה שעברה עם ניצחון משכנע 22:31 על הפועל ר"ג בשבוע שעבר. בפעם האחרונה שהשתיים נפגשו, לפני כחודש ברבע גמר הגביע, הביסה ראשל"צ את יריבתה 19:28.

 

משחק נוסף שמסתמן כמעניין עם אפשרות להפתעה ייערך בין האחרונה בטבלה, הפועל פתח תקווה, להפועל אשדוד (14:30). המלאבסים אמנם לא צברו נקודה העונה, אך ביצעו שינויים משמעותיים בסגל במהלך הפגרה ובשישי האחרון מתחו את נס ציונה עד רגעי ההכרעה (הפסד 27:23).

 

הפועל פ"ת. חייבים את האוהדים (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד) (צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
הפועל פ"ת. חייבים את האוהדים(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)

 

אשדוד החבולה תגיע למשחק בלי יותם טל וגיל כרמין הפצועים, והיא תנסה לשים מאחוריה את התבוסה למכבי ת"א, 33:21, ולעצור בכלל את המפולת (4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים, כולל בגביע המדינה).

 

שאר משחקי המחזור: מכבי קריית מוצקין - מכבי ת"א (16:30), מ.כ חולון - מכבי ראשל"צ (17:00), הפועל ר"ג - א.כ נס ציונה (15:30), אס"א ת"א - בני הרצליה (17:00).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
דור גבע ועידן מימון
צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד
מומלצים