שתף קטע נבחר

הפועל ת"א פנתה למוסקרון: רוצים את מרקו שצ'פוביץ'

החלוץ שנקנה בעבר ע"י אולימפיאקוס ב-3.5 מיליון יורו נמצא חזק על הכוונת של אלי גוטמן. האדומים ישאילו את איסו לינגאנה לבני לוד מהליגה הלאומית

הפועל ת"א פנתה למוסקרון הבלגית בבקשה לצרף את החלוץ הסרבי מרקו שצ'פוביץ' (24). מאחורי הקלעים מתקיימות שיחות רבות בין הצדדים, כשכרגע הבלגים דורשים סכומים גבוהים מאוד.

 

במהלך היום יתקיימו שיחות נוספות עם מוסקרון לגבי החלוץ שכבש חמישה שערים העונה. הוא שיחק בפרטיזן בלגרד, נקנה על ידי אולימפיאקוס ב-3.5 מיליון יורו, עבר למאיורקה ושיחק גם בטרק גרוז'ני הרוסית.

 

גוטמן. לא הגיע לאימון אתמול (צילום: מחסן נאסר) (צילום: מחסן נאסר)
גוטמן. לא הגיע לאימון אתמול(צילום: מחסן נאסר)

 

אלי גוטמן לא הגיע אתמול (ד') לאימון השחרור של הקבוצה אחרי ההפסד בגביע, זאת על מנת לנסות לאתר שחקנים זרים, כשהמטרה להנחית שלושה עד ליום רביעי, המועד האחרון של חלון ההעברות הקרוב. גילי ורמוט שמבוקש בבית"ר ירושלים ובמכבי פ"ת עדיין נמצא על הפרק בהפועל ת"א, כשהבעלים אמיר כבירי טען בשיחות סגורות כי גוטמן כסמכות המקצועית יצטרך לקבל את ההחלטה לגביו.

 

אחרי שמיחאי פינטילי נמכר לסטיאווה בוקרשט וליביו אנטל הושאל לפאנדורי, הוחלט שאיסו לינגאנה יושאל לבני-לוד מהליגה הלאומית, ושאיר רק שני זרים בהפועל. מספר קבוצות בטורקיה התעניינו בקלאודיו בומבה, אולם בהפועל מעדיפים שיישאר, גם מאחר והוא מתוכנן להיות בסגל נבחרת רומניה ביורו הקרוב בצרפת, מה שעשוי להוביל למכירה עתידית אפשרית. הבלם לוקאס וינטרה יעזוב בסיום העונה.

 

לינגאנה. גם הוא עוזב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לינגאנה. גם הוא עוזב(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל ת"א ומכבי נתניה בדרך לטרייד, כשהאדומים צפויים לבצע מחטף ברגע האחרון למכבי ת"א: אחרי שג'ורדי קרויף כבר סגר מתווה עם מכבי נתניה בנוגע לחלוץ היהודי ארון שוינפלד ומי שנחשב לאחד משחקני ההגנה הצעיר המבטיחים של ישראל, פאדי נג'אר. הפועל החליטה ללכת על המהלך, בסכום מוערך של 1.8 מיליון שקל כולל. במסגרת העסקה דודו ביטון צפוי לעבור לנתניה.

 

קרויף עקב תקופה ארוכה אחרי שוינפלד, יהודי שמשחק על תקן ישראלי, ורצה כי הוא יתחשל בנתניה ואז יגיע לקריית-שלום. ההצעה של מכבי הייתה השתתפות באחוזי הרכישה של החלוץ היהודי ועוד 150 אלף דולר בתמורה לנג'אר, אולם ההערכה כי בסופו של דבר הפועל תזכה בקרב בין המועדונים על שירותיהם של השניים, כשמכבי אמורה להעביר הצעה נגדית במהלך היממה הקרובה לנתניה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דרור עינב
אלי גוטמן
צילום: דרור עינב
מומלצים