בניגוד לתחזיות

אכזבה: השלג בירושלים לא נערם, הלימודים מתקיימים כרגיל

הירושלמים ציפו להתעורר לבוקר לבן אך התעוררו וגילו כי השלג שירד בלילה לא נערם, בעקבות כך הולט בעירייה כי הלימודים בכל העיר יתקיימו כסדרם. גם בביתר עילית הלימודים כרגיל (אקטואליה)

שלג בגוש עציון, אתמול (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

הירושלמים ציפו להתעורר לבוקר לבן אך הבוקר (שלישי) התעוררו וגילו כי השלג שירד במהלך הלילה לא נערם, בעקבות כך הוחלט בעירייה כי הלימודים בכל העיר יתקיימו כסדרם.

במהלך היום אתמול ירד בירושלים מספר פעמים שלג אך בשל הגשם הרב שירד, השלג לא נתפס, למעט במספר שכונות גבוהות וגם שם לא להרבה זמן.

בהודעת עיריית ירושלים נאמר כי "לאור תחזית מזג האוויר המעודכנת החליטה העירייה בשיתוף ארגון ההורים העירוני כי הלימודים היום יתקיימו כסדרם בכל בתי הספר, גני הילדים, מעונות היום והמשפחתונים בירושלים".

עוד נמסר כי "יש לציין כי במהלך היום ייתכנו ממטרי שלג בעיר שעל פי התחזית לא עתידים להיערם באופן משמעותי. מערך פינוי השלג ממשיך בהיערכות לכל תרחיש". גם מהמועצה האזורית מטה בנימין נמסר כי "למרות השלג הקל, כל הכבישים פתוחים ולכן הלימודים יתקיימו בכל יישובי המועצה".

גם בביתר עילית החליטה העירייה לאחר הערכת מצב כי בעקבות התחזית לפיה ייתכנו ממטרי שלג קלים שלא יתפסו הלימודים יתקיימו כסדרם בכל מוסדות החינוך.

באזור הצפון, בסאסא, חורפיש וצפת, יורד שלג קל בלבד, ובעקבות כך הלימודים גם כן יתקיימו כרגיל.

אתמול נסגר לתנועה לפרק זמן קצר כביש 443 ממודיעין לירושלים לשני הכיוונים בעקבות שלג שהצטבר וסכנת החלקה, כביש 1 לא נסגר, אך המשטרה תחליט על סגירת הכבישים בהתאם לסכנה שבהם לפי מזג האוויר.

בדרום נסגרו לתנועה כביש 90 ממחוז ש"י עד מלונות ים המלח לשני הכיוונים וכן כביש 234 באזור גשר צאלים בעקבות הצפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר