שתף קטע נבחר

דל פוטרו אלוף וושינגטון, פנטה בלוס אנג'לס

מערכת עין הנץ העניקה לארגנטיני את הנקודה המכריעה מול רודיק ואיפשרה לו לשמור על תואר, צפו בתקציר המשחק. האיטלקייה גברה על סטוסור בגמר ב-LA

זה לקח שלוש מערכות, 14 נקודות בשובר השיוויון המכריע, המתנה להכרעת עין הנץ ושעתיים וחצי של טניס, אבל בסופו של ערב חואן מרטין דל פוטרו הצליח לפנות בוקר (ב') לשמור על תארו בטורניר וושינגטון (פרסים בסך 1.3 מיליון דולר).

 

 

הארגנטיני בן ה-20 שמדורג 6 בעולם הצליח לחזור מפיגור ולנצח בגמר את אנדי רודיק 6:3, 5:7, 6:7 (6), יריבו במאבק על המקום החמישי בדירוג ה-ATP. אחרי הנקודה האחרונה, שני השחקנים נאלצו להמתין לשידור החוזר ולהכרעת מערכת עין הנץ, כדי להבין שהחבטה של דל פוטרו היתה בפנים והמשחק נגמר.


האלוף וסגנו עם הגביעים בסיום (צילום: AFP)

 

"חשבתי שזה היה בחוץ וגם הוא אמר שנראה לו שזה בחוץ, אז אתם יכולים לתאר לעצמכם את האכזבה אחרי ההילוך החוזר", סיפר רודיק את הרגעים שאחרי ההמתנה לצד הרשת, לפני שדל פוטרו הניף ידיים אל על והתחבק עם 'איי רוד'.

 

האמריקני פתח מצוין וגם הוביל עם יתרון שבירה במערכה השניה, אבל דל פוטרו הצליח לשבור פעמיים ולשלוח את המשחק למערכה מכרעת.

 

זו היתה צמודה, דל פוטרו שבר ראשון, רודיק החזיר, הארגנטיני עלה ל-1:4 בשובר שיוויון, האמריקני שוב חזר, אבל בסופו של דבר דל פוטרו הניף את תארו השני העונה (אחרי אוקלנד בתחילת השנה) והשישי בקריירה.

 

"זה היה קשה מאוד. אחרי המערכה הראשונה בקושי יכולתי לזוז, היה חם נורא. רציתי שהנקודות היו קצרות וגם נאבקתי עם ההגשה שלי. היו לי הרבה טעויות הגשה כפולות, אבל אני שמח שבטיי ברייק ההגשות דווקא עבדו", סיכם האלוף, שחבט חמישה מ-19 האייסים שלו בשובר שיוויון בסיום.


פנטה עם חיוך של אלופה, גם סטוסור משתדלת (צילום: AFP)

 

הנאחס לא נשבר: סטוסור כבר עם 0 מ-5 בגמרים

בטורניר הנשים היחיד שהתקיים השבוע,

 האיטלקייה פלביה פנטה הניפה את גביע טורניר לוס אנג'לס (פרסים בסך 700 אלף דולר), אחרי ניצחון 4:6, 3:6 על האוסטרלית סמנטה סטוסור.

 

פנטה, שהפסידה בגמר אשתקד לדינארה סאפינה, הצליחה לזכות סוף סוף ב-LA ומנעה מסטוסור, שחקנית זוגות מצטיינת, תואר בכורה ביחידות. כעת האוסטרלית במאזן לא נעים של 0 מ-5 בגמרים של טורנירי יחידות בקריירה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רודיק ודל פוטרו, אחרי ההכרעה
צילום: רויטרס
מומלצים