נשבע אמונים

עכשיו זה רשמי: חבר הכנסת יגאל גואטה. צפו

יגאל גואטה הושבע כחבר כנסת מטעם ש"ס ונשא נאום נרגש: "כמי שהגיע וצמח מהפריפריה, בחר להתגורר בפרדס כץ והגיע לכנסת ישראל, אני מבקש להביא את מורשת האחדות". צפו בתיעוד (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יגאל גואטה, היום (ערוץ הכנסת )

ברוך הבא: חבר הכנסת יגאל גואטה הושבע הצהריים (שני) אמונים למדינת ישראל ונכנס באופן רשמי לתפקידו החדש במשכן. גואטה נכנס במקומו של סגן השר משולם נהרי שהתפטר מהכנסת במסגרת יישום החוק הנורבגי בש"ס.

לטקס המרגש הגיעו בני משפחתו של הח"כ החדש, ראש ערייית בני ברק חנוך זייברט וסגנו יצחק דדון שגואטה כיהן כחבר מועצה בעירייה שבראשותם. לאחר שנשבע אמונים כמסורת הכנסת, נשא גואטה את נאומו הראשון במשכן.

גואטה פתח בברכה לנשיא לשעבר שמעון פרס: "אבקש לאחל רפואה שלימה לנשיא התשיעי שמעון פרס, שתרם רבות לצמיחתה של מדינת ישראל". הוא המשיך ואמר כי זהו "יום מכונן בחיי, עת נשבע אני אמונים למדינת ישראל. החלטתי לפתוח על קברי אבותיי. אחותי חנה, ואחי הבכור יעקב ואשתו מרים הי"ד שנרצחו על ידי מחבלים ב-1974 בקריית שמונה".

"כמי שהגיע וצמח מהפריפריה, בחר להתגורר בפרדס כץ והגיע לכנסת ישראל, מבקש להביא את מורשת האחדות ונתינה לעם הזה. דלתי תהיה פתוחה כלל לעם ישראל ואתמקד בנושא רווחה" הצהיר גואטה והמשיך: "אני מקבל על עצמי להיות עבדו של הציבור, ואשרי שנבחרתי לשרת את הציבור ואת השקופים".

הח"כ החדש נשא תפילה שיהיה "ציר נאמן" למועצת חכמי התורה בראשות ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן ולאחר מכן הודה לרעייתו ובני משפחתו. בסיום דבריו אמר: "אבקש להודות ליושב ראש התנועה אריה דרעי, אשר במסירות, בעוז ובתעצומות נפש זקף את קומתה של יהדות ספרד, העומד לימין החלש והנזקק, חכמתו ותבונתו מנחה את דרכנו".

אחרי שחברי הכנסת והשרים נגשו לברכו לרגל תפקידו החדש, עלה יו"ר ש"ס אריה דרעי לדוכן הנואמים ואמר: "יש לי את הכבוד והעונג לברך את ידיד נפשי ומשפחתו שנמצאת כאן. מי שמכיר את יגאל יודע - איש ציבור למופת, איש עשייה, איש רגיש מאוד לפרט, שעושה ככל יכולתו כדי לעזור לכל פונה. רגיש מאוד לנושא רווחה וחברה. חיכינו הרבה זמן שתכנס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר