שתף קטע נבחר

טבק: "מצטער שהאוהדים מאוכזבים מאיתנו"

לאחר ההפסד הראשון ביורוקאפ, 92:82 לקאזאן בבית, מאמן מכבי ת"א ייחס את התוצאה לסגל הקצר: "עם כמות השחקנים שלנו, רמת ההגנה יורדת"

העונה הרעה של מכבי ת"א נמשכה גם הערב (ד'), כאשר ספגה הפסד ראשון במפעל האירופי השני בחשיבותו, היורוקאפ, 92:82 לקאזאן הרוסית בבית.

 

"עם כמות השחקנים שיש לנו והדקות שאנחנו נאלצים לתמרן ביניהם, רמת ההגנה שלנו יורדת", אמר בסיום המשחק ז'אן טבק. "אם נסתכל על כמות הנקודות שספגנו בחודש האחרון, ירדנו מאוד בחלק ההגנתי כי אנחנו לא יכולים לבצע רוטציה כפי שצריך. אין לנו סגל מלא ואנחנו משחקים כל הזמן עם רכז אחד. היינו יכולים להיות טובים יותר, אבל זה קשה כשאין מספיק שחקנים.

 

 

 

אכזבה. מכבי ת"א (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אכזבה. מכבי ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

 

"הייתי מתוסכל דווקא בחצי הראשון, כשהצלחנו להשיג עצירות אבל הייתה לנו בעיה עם הריבאונד. האוהדים שעזבו? אני מצטער שהם מאוכזבים ואני מצטער שאנחנו לא עומדים בציפיות שלהם. ננסה לחזור לעצמנו במהרה. יש לנו לחץ גדול לנצח וכמובן גם לחץ לצרף שחקן אבל אנחנו לא רוצים להעניש את עצמנו ולהוסיף שחקן שלא מתאים. לא הפסדנו הערב מול סתם קבוצה, הפסדנו לקבוצה טובה מאוד".

 

כוכב האורחים היה קית' לנגפורד, אקס מכבי ת"א, שקלע 30 נק': "כבר קלעתי בעבר כאן 30 נקודות, אבל זה היה אחרת. היה כיף להיות כאן עם האווירה הזו, זה היה מרגש. מכבי ת"א באה אגרסיבית, אבל ענינו כמו שצריך. הם קלעו 82 נק' אז לא קל להתמודד עם ההתקפה שלהם. נצטרך להשתפר בהגנה כדי לנצח במשחק הבא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ז'אן טבק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים