שתף קטע נבחר

יורופ-קאפ: עוד ניצחון משכנע לראשל"צ

הכתומים גברו על נובו מסטו 61:79 ומחקו את ההפסד בהפרש שלוש נקודות מהסיבוב הראשון. קווין פאלמר בלט עם 15 נקודות. ניצחון בשבוע הבא בחוץ מול וילרבאן יסדר עלייה לשמינית הגמר. דרוקר: "עלייה לשלב הבא תשים אותנו על המפה"

10 דקות הספיקו הערב (ד') למכבי ראשון לציון כדי לסגור סיפור מול נובו מסטו הסלובנית במסגרת הסיבוב השני ביורופ-קאפ. קבוצתו של שרון דרוקר רצה 7:38 במשך 13 דקות מתחילת המחצית השנייהכל הדרך לניצחון שלישי בסיבוב השני של המפעל, 61:79.

 

ההתחלה הייתה רעה מאוד עבור הלבנים-כתומים ששיחקו כדורסל חלש ונקלעו לפיגור 36:30 בהפסקה. לחצי השני דריל מונרו (17 נקודות) הגיע בגדול וסחף את חבריו. תוצאת הרבע השלישי (7:28) סגרה סיפור כשאף היה שלב בו המקומיים רצו 0:21 בין הרבע השלישי לרביעי (43:68).

 

נגמר תוך רבע אחד. כריס רייט עם 17 נק' (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נגמר תוך רבע אחד. כריס רייט עם 17 נק'(צילום: אורן אהרוני)

 

ב-10 הדקות האחרונות דרוקר שיתף כמעט את כל שחקני הסגל וההפרש מעט ירד, אך בסיום כאמור הניצחון נשאר כתום. בשבוע הבא תצא ראשל"צ למשחק חוץ קשה מול וילרבאן הצרפתית. ניצחון יבטיח סופית את המקום בסדרות שמינית גמר היורופ-קאפ.

 

בתוך כך, ראשל"צ סיכמה עם הגארד ריקי האריס (29, 1.85 מ') שמתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים. האריס, חברו הטוב של פאלמר שהמליץ עליו לצוות המקצועי, יחתום מחר לחודש ימים וישחק אך ורק באירופה. בתקופה הזו האריס צפוי לחפות על חסרונו של אבי בן שימול הפצוע בברך.

 

הוסיפו לראשל"צ: מארק ליונס 19, כריס רייט 17, טוני יאנגר 5, שון דוסון 4 וניצן חנוכי 2. הרבו לנובו מסטו: איבן איבנוב 14, מאטיק רבק 12 ויורי לאליץ' 10.

  

זכו למנוחה. ניצן חנוכי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
זכו למנוחה. ניצן חנוכי(צילום: אורן אהרוני)

 

דרוקר: "עלייה לשמינית הגמר תשים את ראשל"צ על המפה באירופה"

מאמן מכבי ראשל"צ, שרון דרוקר, ניסה להסביר בסיום את המחצית הראשונה הרעה של קבוצתו: "לקח לנו זמן להתרגל למה שהם ניסו לעשות פה. השחקנים היו עם משקולות על הכתפיים במחצית הראשונה. לא זרמנו וחשבנו יותר מדי".

 

ומה קרה בחצי השני?

דיברנו במחצית והשחקנים הבינו שצריך לשנות. הם דיברו בינם לבין עצמם. עשינו שינויים ועלינו אחרת בגישה ובאווירה. הקהל תמך בנו חבל על הזמן והפכנו. הקליעות שלא נכנסו בחצי הראשון כן נכנסו במחצית השנייה".

 

בנוגע לאפשרות שקבוצתו תעלה לשמינית גמר היורופ-קאפ הוסיף דרוקר: "עשינו קמפיין טוב מאוד באירופה עד עכשיו, ואם נעלה לשמינית הגמר זה בכלל ישים את הקבוצה והמועדון על המפה באירופה. עוד חזון למועד, אבל זה מאוד חשוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מכבי ראשל"צ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים