שתף קטע נבחר

.

לא נדאל, אבל בכל זאת מפחיד

למרות שנמנע ממנו מפגש מול הספרדי שזכה ב-14 תארי גראנד סלאם, לדודי סלע מצפה מחר (ה', 5:30) משימה קשה מאוד מול פרננדו ורדאסקו אותו לא ניצח מעולם. הפסד יעלה לטניסאי הישראלי באובדן נקודות דירוג חשובות

בימים האחרונים רשת הטוויטר מלאה בעקיצות על רפאל נדאל. הסיבה? הנציג הישראלי באליפות אוסטרליה, דודי סלע , הגיע רחוק יותר מהספרדי שזכה ב-14 תארי גראנד סלאם.

 

מחר (ה', סביבות 5:30 לפנות בוקר) סלע (87 בעולם) ינסה להפתיע את האיש שהדיח את נדאל, פרננדו ורדאסקו הספרדי (45 בעולם).

 

ורדאסקו לאחר הניצחון על נדאל (צילום: getty images) (צילום: getty images)
ורדאסקו לאחר הניצחון על נדאל(צילום: getty images)

 

בשנה שעברה סלע הגיע לסיבוב השלישי, שם נעצר על ידי נדאל, כך שהדחה בסיבוב השני השנה תביא לאובדן נקודות דירוג. מדובר בעניין חשוב במיוחד השנה, שכן על פי הדירוג העולמי ייקבעו הטניסאים שישתתפו באולימפיאדת ריו, וסלע שטרם שיחק במשחקים האולימפיים מאוד רוצה להגיע לשם.

 

המשוכה המצפה לסלע גבוה מאוד. ורדאסקו

 הציג יכולת נפלאה בסיבוב הראשון מול בן ארצו שהגיע למשחק כפייבוריט. בין השאר, ורדאסקו חבט 90 ווינרים ורשם 20 אייסים, אך מצד שני גם סבל מחוסר ריכוז לא פעם וצבר 91 טעויות בלתי מחויבות.

 

"אני מקווה לשחק ככה גם בסיבוב הבא", אמר ורדאסקו לאחר המשחק מול נדאל, "אני יודע שהיום היה לי יום טוב והכול נכנס לי, אבל אני הולך להתמקד במשחק הבא שלי עכשיו ומקווה שגם שם ילך לי טוב".

 

משימה קשה מאוד באוסטרליה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
משימה קשה מאוד באוסטרליה(צילום: gettyimages)

 

סלע הציג מערכה ראשונה נהדרת מול בנג'מין בקר ובכלל רשם משחק טוב עם 43 ווינרים וזכייה ב-72 אחוז מהנקודות לאחר ההגשה הראשונה.

 

שני המפגשים הקודמים בין ורדאסקו וסלע הסתיימו בניצחון של הספרדי. עם זאת, חלפו חמש שנים מאז הפעם האחרונה שהשניים נפגשו, אז זה היה בטורניר מיאמי.

 

המנצח במשחק בין ורדאסקו וסלע יפגוש את המנצח במשחק בין ג'רמי שארדי הצרפתי (31 בעולם) ואנדריי קוזנצוב הרוסי (74).

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דודי סלע
צילום: אורן אהרוני
מומלצים