שתף קטע נבחר

מסי: "השאיפה שלי היא להישאר בברצלונה"

הפנומן של ברצלונה סיפק ראיון חגיגי ל"פראנס פוטבול" אחרי שגרף את כדור הזהב החמישי שלו ("כל זכייה היא מיוחדת"): "חושב שניימאר יזכה בכדור הזהב יום אחד, יש לו הכל. הולדת בני הבכור שינתה את ההסתכלות שלי"

לפני קצת יותר משבוע זכה ליונל מסי  בכדור הזהב של פיפ"א בפעם החמישית בקריירה, והשאיר אבק לכל שאר יריביו בקרב על תואר השחקן הגדול בעולם. האיש שהוביל את ברצלונה לטרבל ולחמישה תארים ב-2015 נמצא בקטאלוניה כבר למעלה ממחצית מחייו וממשיך לזכות בתארים אישיים וקבוצתיים, ובכל זאת - שאלת עתידו ממשיכה להישאל בכל הזדמנות.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

בראיון למגזין "פראנס פוטבול", שנערך לרגל זכייתו החמישית בכדור הזהב, נשאל הפרעוש על עתידו ודבק בעמדה שהציג בשנים האחרונות - הוא לא הולך לשום מקום. "בכדורגל הכל יכול לקרות, אבל הכוונה והשאיפה שלי היא להישאר בברצלונה", אמר מסי. "אתה לא יכול להיות בטוח מה יקרה בעתיד, אבל אני יודע מה אני רוצה - וזה להישאר כאן".

 

על חברו לברצלונה שעמד לצידו על הפודיום, ניימאר, אמר הארגנטינאי: "אני חושב שהוא יזכה יום אחד בכדור הזהב כי יש לו את כל מה שנדרש כדי להיות שחקן בטופ העולמי. הוא יהיה מה שהוא ירצה להיות, כי הכל פתוח עבורו. הוא מהיר, טכני, מעולה באחד-על-אחד, יש לו הכל".

 

על הזכייה החמישית בשבוע שעבר: "כל כדור זהב היה מיוחד בשבילי. הכדור הראשון היה מיוחד כי הוא היה הראשון, השני היה ביטוי להמשכיות, מעין אישור. לכל פסלון יש את הייחוד שלו, זה היסטורי".

 

על השינוי שחל בחייו בשנים האחרונות: "הולדת בני הבכור תיאגו, לפני שלוש שנים, שינתה את חיי ואת התפישה שלי באופן כללי. לפני כן הקדשתי את כל כולי לכדורגל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים