שתף קטע נבחר

טואטחה לוחץ על שחר: שחרר אותי למוסקרון

מגן מכבי חיפה, שקיבל מהקבוצה הבלגית הצעה רשמית עליה פורסם לראשונה ב-ynet ספורט, רוצה לעזוב באופן מיידי אך דרישותיו הגבוהות של הבעלים מקשות על השלמת המהלך. החל מו"מ ראשוני עם הקשר קופי אדו

טאלב טואטחה רוצה לאירופה. מגן מכבי חיפה רוצה לעזוב את הקבוצה באופן מיידי בעקבות ההצעה שקיבל ממוסקרון הבלגית, כפי שפורסם לראשונה אמש (ג') ב-ynet ספורט. גם המצב המתוח מול אוהדי חיפה גרם לרצונו של טוואטחה לעזוב בהקדם האפשרי, אך דרישותיו של הבעלים יעקב שחר גבוהות ועומדות על 1.2 מיליו יורו, סכום שספק אם קבוצת התחתית הבלגית תוכל להרשום לעצמה.

 

וובה בראון, שחוזר על-ידי חיפה, בחר לבסוף בהפועל באר-שבע אך בכרמל לא נרשמה אכזבה גדולה. הסיבה לכישלון המו"מ בין הצדדים היה רצונו של בעלי קריית-שמונה איזי שרצקי לכלול בעסקה את חלוץ חיפה שחר הירש, תנאי בו שחר לא הסכים לעמוד. "יענקל'ה רואה את התרומה וההצלחה של השחקנים הצעירים בחודשים האחרונים וזה גרם לו להבין עד כמה הקבוצה זקוקה להם ועד כמה הם חשובים", אמרו במועדון. 

 

בחיפה צפויים לנסות ולקדם את המו"מ מול קשרה של מאלמו, קופי אדו, שסומן כאחד היעדים המרכזיים של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. מו"מ ראשוני בין הצדדים כבר מתקיים, וההערכה היא שביומיים הקרובים העסקה צפויה להבשיל.

 

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
טאלב טואטחה
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים