שתף קטע נבחר

קורצקי: "מאמין שנתניה יכולה להישאר בליגה"

המאמן החדש יוצג אחר הצהריים ומבהיר: "אם לא הייתי מאמין שאפשר להישאר, לא הייתי בא לכאן". על הפרידה מהפועל פ"ת: "אם דורון גלנט רוצה להכתיב למאמנים, לא אצלי"

"אני מאוד מאמין שמכבי נתניה יכולה להישאר בליגת העל. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי בא לכאן", כך אומר היום (ד') המאמן החדש של הקבוצה, מנחם קורצקי, רגע לפני שייכנס לתפקידו.

 

קורצקי מסביר: "נכון שהמצב של מכבי נתניה לא טוב, אבל סגל השחקנים שלה אינו נופל מאף אחת משמונה הקבוצות שמתמודדות נגד הירידה". לבקשת קורצקי, ייתכן שזאב חיימוביץ יישאר אחרי שכבר קיבל הודעת שחרור.

 

מנחם קורצקי. "נשארנו עם סגל של 14 שחקני שדה, זה הזוי" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מנחם קורצקי. "נשארנו עם סגל של 14 שחקני שדה, זה הזוי"(צילום: עוז מועלם)
 

 

קורצקי לקח קשה את עזיבתו מהפועל פתח תקווה שהגיעה בעקבות היחסים הקרירים בינו לבין היו"ר דורון גלנט, כאשר גם ניסיון של השחקנים לעשות ביניהם "שלום בית", לא צלח. 

 

בהפועל פ"ת אומרים כי אחת הסיבות שקורצקי לא ימשיך נעוצה בכך שהמאמן שיחרר את הזר האנגלי, דניאל בואטנג, שגלנט הביא לאחר מאמץ רב בזכות קשרים שלו באנגליה והמלצות שקיבל מאנשי מקצוע.

 

דורון גלנט (משמאל). קורצקי: "שינהל את הקבוצה איך שהוא מבין" (עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקווה) (עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקווה)
דורון גלנט (משמאל). קורצקי: "שינהל את הקבוצה איך שהוא מבין"(עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקווה)
 

 

"הקבוצה שייכת לגלנט, שינהל אותה איך שהוא מבין. אבל אם הוא רוצה להכתיב למאמנים, לא אצלי", אמר קורצקי, שהסביר: "בואטנג הגיע עם רקורד של בלם ומגן, אבל אני לא צריך חיזוק בתפקיד הזה.

הלכו לי שלושה קשרים אחוריים, ואני מחפש בתפקיד הזה שני שחקנים. נשארנו עם סגל של 14 שחקני שדה, לא כולל שוערים, שזה הזוי. באתי להפועל פ"ת כדי להצליח, לא להעביר את הזמן. כל הזמן אני שומע ממנו אותה תשובה , 'לא אמכור את הבית שלי בשביל הקבוצה'".

 

"כשאני מביא שחקן זר למבחנים זה רק אחרי שהתרשמתי ממנו בווידעאו במשחקים שלמים", המשיך קורצקי, "גלנט ביקש ממני להחתים אותו, וסיפר בכל מקום - ואנשים סיפרו לי - שהוא יחתים אותו אפילו בלי רצוני, והיום הוא החליט להתנתק".

 

שחקנים ששוחחו עם גלנט שמעו ממנו שלא הגעת לפגישות איתו.

קורצקי: "בשבוע שעבר נפגשנו ברמת השרון ויש צילומי וידיאו שיכולים להוכיח. לפני שבועיים גם נפגשנו בבית קפה ובמגרש נפגשנו מספר פעמים. הנאמנות שלי לקבוצה היא מוחלטת. במהלך העונה היו לי שלוש הצעות לעזוב, ואת כולן שללתי. גם היום אני עוזב שלא מיוזמתי. עם תקציב שחקנים בלתי נתפס של מיליון וחצי שקל הובלנו את הליגה הלאומית רוב העונה. נכון, היו גם משחקים פחות טובים, אבל עמדנו במבחן התוצאה ושילבתי הרבה שחקני בית ושחקני נוער מתוך ראייה לטווח רחוק. אני שלם עם עצמי. אני גאה בשחקנים שנתנו את הכל ועמדו ברף גבוה שהציבו להם. אני בטוח שהפועל פ"ת תעלה ליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מנחם קורצקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים