שתף קטע נבחר

הלפרין: "אנחנו נמצאים בסיטואציה לא פשוטה"

קפטן הפועל ירושלים, שיחתום בקרוב על חוזה חדש, דיבר לקראת המשחק מחר (ד', 21:45) במחזור השלישי של היורוקאפ מול שטרסבורג. לראשונה העונה, האלופה הישראלית תעמיד סגל מלא למשחק באירופה

הפועל ירושלים ערכה הערב (ג') את האימון המסכם בצרפת לקראת משחקה הקרוב מחר (21:45) במחזור השלישי בבית 8, שטרסבורג. לראשונה בשלב 32 האחרונות, האלופה הישראלית מגיעה עם סגל מלא למפגש.

 

שחקניו של דני פרנקו מגיעים למשחק עם מצב רוח מרומם אחרי הניצחון במוצ״ש, 72:84 על מכבי ראשון לציון בליגה, ומקווים להביא את אותן האנרגיות גם למשחק הקרוב. בקבוצה מבינים שהמשחק מול הצרפתים יהיה של להיות או לחדול מבחינתם, בטח כשהם סוחבים איתם שני הפסדים מול סראטוב וגראן קנאריה. הפסד נוסף יקטין משמעותית וכמעט יחסל את הסיכוי לעלות לשמינית הגמר. הסיבה? בשלב הזה יש רק שישה משחקים, ורק שתי קבוצות עולות מתוך הארבע, בזמן שהרוסים והספרדים כבר מחזיקים בניצחון אחד ושטרסבורג עם שניים.

 

החדשות המעודדות הן חזרתו של דיאור פישר לסגל, ששב אחרי שלושה שבועות בארה״ב בשל מות אביו. בקבוצה חששו מרמת כשירותו של הסנטר, אבל כבר מול ראשל"צ רשם 10 נקודות ושישה ריבאונדים. בנוסף, ג'וש דאנקן וטוני גפני, שסבלו מפציעות חוזרות במשחקים האחרונים, יהיו כשירים. גם אי.ג׳יי רולנד, שנפצע באימון האחרון בארץ יעמוד לרשותו של פרנקו.

 

בתוך כך, בקבוצה ישנה אווירה חיובית, גם לאור העובדה שהם התבססו במקום הראשון בטבלת ליגת ווינר-סל עם 13 ניצחונות (כולל פעמיים על יריבתם המושבעת, מכבי ת״א) אל מול שלושה הפסדים בלבד, וגם בעקבות חתימתו של ליאור אליהו על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות. על הפרק עומדת הארכת חוזה נוספת, הפעם של הקפטן, יותם הלפרין.

 

מקבלים את חזרתו בברכה. פישר עם אליהו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מקבלים את חזרתו בברכה. פישר עם אליהו(צילום: עוז מועלם)

 

יותם הלפרין אמר לקראת המשחק מחר: "הם באמת קבוצה מאוד עמוקה, קבוצה שנפלה מהיורוליג. זה משחק שמבחינתנו חובה לנצח, אחרת אני לא יודע אם יהיה אפילו סיכוי אפסי לעלות. אסור לתת להם לשלוט בקצב כמו שהם עשו מול סראטוב וגראן קנאריה. מקווה שנוכל להתמודד איתם לאורך 40 דקות".

 

הקפטן המשיך: "יש הבדל גדול בין אירופה לבין הליגה, הרבה דברים שפועלים לטובתנו בליגה לא הולכים באירופה. הגענו לסיטואציה קצת לא פשוטה, גם בבית הקודם היו לנו הרבה פציעות, ועד עכשיו שיחקנו בלי הגבוהים שלנו, זה לא פשוט, בטח מול קבוצות בסדר הגודל הזה. לחץ יש תמיד, זה לחץ חיובי, אנחנו ספורטאים ורוצים לעלות שלב ביורוקאפ, נקווה שנצליח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יותם הלפרין
צילום: עוז מועלם
מומלצים