שתף קטע נבחר

קורצקי: "לא אשאר במקום שלא רוצים אותי"

הבלאגן חוגג אצל המלאבסים אחרי מעברו של קורצקי לנתניה. המאמן: "ההחלטה על העזיבה שלי היא של היו"ר. רק תוך כדי המשחק היום הבנתי שזה קורה". שחקנים פנו לגלנט וביקשו ממנו להשאיר אותו בקבוצה על אף הנתק ששורר ביניהם. פליקס נעים צפוי להחליפו

בלאגן רב שורר הערב (ג') בחדר ההלבשה של הפועל פ"ת. שחקנים בקבוצה התבשרו מיד לאחר הניצחון על אחי נצרת (0:2) על עזיבתו הצפויה של מנחם קורצקי למכבי נתניה, ולא קיבלו זאת ברוח טובה.

 

  • איתי שכטר בדרך לבית"ר ירושלים

 

כמה מהם קיימו שיחה ארוכה בתום המשחק עם היו"ר דורון גלנט ועם קורצקי עצמו, הודו שהם מופתעים מהמהלך וכי הם לא מוכנים שקורצקי יעזוב. "כולנו בהלם. כל השחקנים מאוד אוהבים ומכבדים את קורצקי, שקידם אותנו מאוד. אנחנו מכבדים גם את גלנט, אבל דורשים ממנו להשאיר את קורצקי", אמר אחד השחקנים. קורצקי, מצידו, סיפק התבטאות ראשונה ומעניינת מאוד בנושא.

 

מנחם קורצקי. לאן מועדות פניו? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מנחם קורצקי. לאן מועדות פניו?(צילום: עוז מועלם)
 

"כרגע אני עוד לא יודע היכן אאמן מחר", הודה המאמן. "המעבר למכבי נתניה הוא לא החלטה שלי אלא של היו"ר של הפועל פ"ת, שהיה מוכן לשלם למכבי נתניה פיצוי כספי כדי שאלך. למה? כי לא הסכמתי להחתים שחקן זר שהוא הביא לקבוצה (דניאל בואטנג - ז.ג). הוא לא אמר לי במפורש שזו הסיבה, אבל אני מרגיש ומבין מה קורה. פתאום יש נתק בינינו".

 

מתי הבנת שמכבי נתניה רוצה אותך?

"היו"ר אמר לי. אמרתי לנתניה שאני מאמן את הפועל פ"ת, ושאם הם רוצים אותי, שידברו עם הפועל פ"ת. רק תוך כדי משחק היום הבנתי שזה נסגר ביניהם. יש המון אנשים בהפועל פ"ת שאני מחובר אליהם, בראש ובראשונה השחקנים, שלא רוצים שאעזוב. אבל כנראה שיש כמה אנשים בהפועל פ"ת שלא רוצים אותי, ואני לא אשאר בכוח במקום שלא רוצים אותי".

 

בסביבתו של קורצקי העריכו כי אם הוא בכל זאת יעבור לאמן במכבי נתניה הוא ידרוש להביא איתו את עוזרו בהפועל פ"ת איציק שאקי. קורצקי לא מיהר להיעתר להצעה שהוגשה לו, אך בעקבות הנתק המוחלט ששורר בינו לבין גלנט קיבל את השחרור. מספר שחקנים סיפרו כי לאחר ששאלו את קורצקי מדוע הוא בוחר לעזוב ענה להם: "אני רוצה להישאר בהפועל פ"ת, אבל גלנט לא רוצה אותי". בעקבות דברים אלה שחקנים בהפועל פ"ת ניסו לשכנע את גלנט לחזור בו ולהשאיר את קורצקי. “רק מנחם יעלה אותנו לליגת העל", אמרו לגלנט.

 

אם קורצקי בכל זאת יעזוב המאמן פליקס נעים, שהעלה את הפועל כפר סבא מליגה א' לליגת העל, מועמד להחליף אותו. פ"ת כבר הגישה הצעה כספית לפליקס נעים, שנחשב למאמן שמכיר את הליגות הנמוכות מקרוב וזכה להמלצות חמות. גם גיא צרפתי הוצע לפ"ת.


פורסם לראשונה 19/01/2016 21:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתם
מנחם קורצקי
צילום: גיל נחושתם
מומלצים