שתף קטע נבחר

צפו: האם זהבי התגרה בחטאב לפני ההרחקה?

הפועל עכו הוציאה סרטון בו לטענתה ניתן לראות כי קפטן מכבי ת"א התגרה בבלם והתחזה לפני התקרית שהובילה לכרטיס האדום. צפו והחליטו: האם הטענות של עכו נכונות?

הפועל עכו הוציאה הערב (ג') סרטון הגנה לעוביידה חטאב אחרי הרחקתו במשחק אמש מול מכבי תל אביב (0:3 למכבי ת"א). הבלם הורחק לאחר שבעט בערן זהבי, כאשר בסרטון ההגנה שתציג מחר עכו בבית הדין נראה קפטן מכבי ת"א מקלל את חטאב, דורך על רגלו באופן מכוון ולאחר מכן הגיעה תגובתו של הבלם.

 

בנוסף, בסרטון רואים שגם לפני המקרה זהבי נפל בתיאטרליות, משך בחולצתו של חטאב וזרק לעברו מילים. לטענת עכו, במקרה של ההרחקה, היה ראוי ונכון שהשופט יפעיל את הכלל הבסיסי

של שיקול דעת ולכל היותר יסתפק באזהרה לחטאב, שכן העבירה לכאורה הייתה רחוקה מלהצדיק כרטיס אדום. בקבוצה טוענים כי אם חטאב נענש, מן הראוי שבאותה המידה כך גם ערן זהבי ייענש.

 

מעכו נמסר: "הנהלת הפועל עכו רואה באכזבה רבה את החלטתו הנחפזת של שופט המשחק שכן קרוב לוודאי כי אם המקרה היה הפוך, הכרטיס האדום היה נשאר בכיסו של השופט ולא היה נשלף לעברו של זהבי, ספק רב אם היה נשלף אף כרטיס צהוב. היה מצופה מערן זהבי, שמהווה דוגמה לשחקנים ואוהדים רבים, צעירים וותיקים כאחד, שישחק משחק הוגן וספורטיבי ויימנע מפרובוקציות והצגות תיאטרליות כפי שעשה אמש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
ההרחקה של חטאב
צילום: גיל נחושתן
מומלצים