יום שלישי, 11.06.2024 שעה 10:40
לוח משחקים
  • אליצור נתניה
  • 90 - 85
  • גלבוע/גליל

עפולה שמרה על הפסגה, הפסד שלישי ברצף לב"ש

החבורה של רועי פרל גברה 80:83 על גליל עליון. הקבוצה מבירת הנגב נכנעה לרמה"ש 80:78, עירוני ר"ג הפתיעה את קריית אתא 88:91, הפסד 8 ברצף לאשקלון

|
רועי פרל. פתח את הסיבוב השני ברגל ימין (יניב גונן)
רועי פרל. פתח את הסיבוב השני ברגל ימין (יניב גונן)

הסיבוב השני והמחזור ה-14 בליגה הלאומית בכדורסל יצא הערב (שלישי) לדרך עם שישה משחקים. המוליכה, הפועל גלבוע/עפולה, ניצחה בקושי את גליל עליון/קריית שמונה 80:83. אליצור קריית אתא הופתעה בביתה על ידי עירוני רמת גן המתאוששת 91:88. הפועל באר שבע המשיכה לאכזב ונכנעה לא.ס רמת השרון 80:78. הפועל רמת גן/גבעתיים גברה על אליצור יבנה 79:86 אחרי אירוע ביזארי בו התעמת המאמן יניב וייצמן עם יועד בית יוסף, שעזב את המשחק כבר ברבע הראשון. הפועל מגדל העמק גברה על אליצור אשקלון בקרב תחתית 81:96. הפועל גליל/גלבוע הכניעה את מכבי הוד השרון 103:107. מחר יושלם המחזור עם המשחק בין הפועל כפר סבא למכבי רעננה.      

א.ס רמת השרון - הפועל באר שבע 78:80
רק לפני שלושה שבועות הייתה החבורה של ישראל ברוך בפסגה, אך בשלושת המשחקים האחרונים לא הצליחה הקבוצה מבירת הנגב לנצח וירדה למאזן 4:10. מנגד, הקבוצה המתאוששת של גיא קנטור רשמה ניצחון חמישי ברציפות שהעלה אותה למאזן 8:6. עד פתיחת הרבע האחרון נראה היה כי האורחת משייטת אל עבר הניצחון עם יתרון 55:57 אחרי 30 דקות. אך רבע אחרון נהדר של הקבוצה מהשרון בו רשמה 21:25 העניק לה בסיום ניצחון 78:80. בילי מקשפרד (14 כדורים חוזרים) ולורנזו גורדון (10 כדורים חוזרים) הובילו את קלעי רמה"ש עם 19 נקודות כל אחד, פול מרג'יני הצטיין בשורות המפסידה  עם 32 נקודות.

קנטור. הפתיע את ישראל ברוך (מור שאולי)
קנטור. הפתיע את ישראל ברוך (מור שאולי)
 

הפועל רמת גן/גבעתיים - אליצור יבנה 79:86
הקבוצה של יניב וייצמן שבה למסלול הניצחונות, שיפרה את מאזנה ל-8:6 ועל הדרך נקמה בקבוצה שגברה עליה במחזור הפתיחה. המארחת פתחה נהדר, אך האורחת הצליחה לצמצם. למחצית ירדו האורדונים ביתרון קל של 42:43. בזכות רבע שלישי מצוין מבחינה הגנתית בו ספגו 13 נקודות בלבד, שייטו המארחים לניצחון 79:86 בסיום וזאת ללא יועד בית יוסף שעזב את המשחק כבר בפתיחתו לאחר ריב עם מאמנו. רוברט סאלי הוביל את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, מארק וואקמה הוסיף 19 משלו. 19 של כריס גאסטון מנגד לא מנעו הפסד שישי ברצף של האורחת שירדה למאזן 9:5. 

אליצור קריית אתא - עירוני רמת גן 91:88
חילופי המאמנים אצל הקבוצה בסגול עשו את העבודה ועתה רשמה הקבוצה של רועי חגאי ניצחון שני ברציפות ששיפר את מאזנה ל-8:6. מנגד, המארחת איבדה גובה בצמרת ורשמה הפסד שני בשלושה משחקים שהוריד את מאזנה ל-4:10. האורחת מרמת גן הראתה עליונות לכל אורך המשחק ולמעשה הבטיחה את ניצחונה עם רבע שלישי מצוין בו קלעה 24 נקודות לעומת 14 בלבד של המקומיים. ברבע האחרון הצליחה המארחת לצמק את ההפרש בזכות רבע אדיר של 31 נקודות, אך זה לא הספיק לה ובסיום רשמה האורחת 88:91 מרשים. קלי בידלר עם 32 נקודות ונייט מילר עם 24 הצטיינו בשורות המנצחת. 26 נקודות לג'וליאן מילס בשורות קבוצתו של יוסי בונן.

הפועל גליל עליון/קריית שמונה - הפועל גלבוע/עפולה 83:80
המוליכה שמרה על מקומה בפסגה אחרי משחק צמוד וקשה מול החבורה של זיו ברתנא שהייתה קרובה לחולל סנסציה. האורחת שמרה על המקום הראשון עם ניצחון שלישי ברצף ששיפר את מאזנה ל-2:12. המקומיים הפסידו משחק שני ברציפות ונותרו בתחתית עם מאזן 10:4. המשחק היה צמוד עד הדקות האחרונות, השחקנים של רועי פרל התקשו לייצר בריחה משמעותית ובדקה האחרונה הובילו בנקודה בלבד, נועם מטלון דייק מהעונשין פעמיים ובסיום העניק לקבוצתו, 80:83. ג'ילברטו קלאוול הצטיין עם 22 נקודות ו-9 כדורים חוזרים. דמרקו קוקס בלט בצד המפסיד עם 18 נקודות משלו שלא מנעו את ההפסד.

זיו ברתנא (יוסי ציפקיס)
זיו ברתנא (יוסי ציפקיס)
 

הפועל גליל/גלבוע - מכבי הוד השרון 103:107
החבורה של אריאל בית הלחמי עם ניצחון שביעי ברציפות שהשאיר אותה צמודה למוליכה, הפועל גלבוע/עפולה, שניצחה גם היא את משחקה הערב ונותרה עם מאזן 2:12. החבורה הלא יציבה של חנן הירשוביץ חזרה למסלול ההפסדים וירדה למאזן 9:5. המשחק עצמו היה בקצב גבוה ושתי הקבוצות קלעו באחוזים טובים מהשדה. המארחת כבר הובילה בפער של 18 נקודות בפתיחה, אך האורחת, השיגה לרגע את היתרון במהלך הרבע השני אך מכאן והילך שמרו הצפוניים על היתרון. ג'ייסון סיגרס הוביל את קלעי המנצחת עם 32 נקודות, דימיטריוס טרידוול הוסיף 23 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. 25 נקודות מנגד של ירין איינהורן לא מנעו את ההפסד של החבורה מהשרון.

אליצור אשקלון - הפועל מגדל העמק 96:81
מה עובר על החבורה של עדי בר צדק? המארחת רשמה הפסד שמיני ברצף ונותרה במקום האחרון עם מאזן עגום של 11:3 בלבד. מגדל העמק, שעד לא מזמן הייתה במקום האחרון רשמה הפסד שני ברצף ושיפרה את מאזנה ל-9:5. המשחק היה צמוד בחצי הראשון שהסתיים 39:40 לאורחת, אך בזכות רבע שלישי מצוין של 18:32 השיגו הצפוניים את הניצחון בסיום, 81:96. מקסים קיקוס הצטיין עם 31 נקודות, אדם אוגיד הוסיף 26 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. 36 נקודות של דומיניק קלר מנגד לא הספיקו לאשקלון.

אסור לפספס
נגןהציב רף גבוה במיוחד: רפאלוב מפנק את אשתו
הציב רף גבוה במיוחד: רפאלוב מפנק את אשתו
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */