שתף קטע נבחר

טבק: "יש לנו הרבה בעיות, חסרה לנו גאווה"

מכבי ת"א מתכוננת למשחק מול קאזאן במסגרת שלב 32 האחרונות ביורוקאפ (ד', 19:55, ישיר ב-ynet ספורט), המאמן ניסה להסביר את היכולת החלשה של הצהובים: "אנחנו משחקים כבר חודש עם פוינט גארד אחד, אני לא מצליח לחבר שני אימונים עם סגל מלא. מקל משתלב לאט לאט"

אחרי המהלומה שחטפה ממכבי אשדוד בליגה, מכבי ת"א, עדיין ללא גל מקל, תנסה להתאושש ולעלות מחר (ד', 19:55, מנורה מבטחים, ישיר ב-ynet ספורט) למאזן 0:3 בשלב 32 האחרונות של היורוקאפ.

 

הצהובים, שיחסרו את דראגן בנדר (ייעדר שבוע) וגל מקל (שעדיין לא קיבל את טופס השחרור שלו מהכוכב האדום), יארחו את אוניקס קאזאן של קית' לנגפורד לקרב ישיר על המקום הראשון בבית 7. פרט לשניהם דווין סמית' (כאבים בברך) ובראיין רנדל (מתיחה בשריר הירך האחורי) נמצאים בספק למשחק.

 

 

יוגב אוחיון באימון. מכבי תתאושש? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יוגב אוחיון באימון. מכבי תתאושש?(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן, ז'אן טבק, אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו משחקים מחר מול אחת הקבוצות הטובות ביותר בבית שלנו, עם סגל שחקנים ברמת יורוליג. ב-VTB ובגביע היו להם תוצאות טובות. היא קבוצה מאוד חזקה ואני מקווה שמחר יהיה פה היכל מלא ונקבל את התמיכה והדחיפה שמאוד חשובה לנו.

זו לא פעם ראשונה שאנחנו מוצאים את עצמנו אחרי הפסד בליגה ולקראת התמודדות חשובה בזירה האירופית. מבחינתי מה שחשוב זה כמה שחקנים בריאים יש לי. ברור לי שכולם מבינים את החשיבות של המשחק ולכולם יש מוטיבציה.

 

יש לנו לא מעט שחקנים לא כשירים, אין טעם לעבור על השמות כי יש הרבה שלא סיימו את אימון הערב. אני מקווה שהם יתאוששו. חוסר באנרגיה משמעו חוסר בגאווה. כשאתה משחק מול קבוצה שכבר ניצחה אותך כמו אשדוד ולא מגיע מולה כדי לנצח פירוש הדבר שחסרה לנו גאווה. ראינו הרבה וידאו וניסינו לתקן טעויות מההפסד לאשדוד כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו".

 

גל מקל עם ארינזה אונואקו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גל מקל עם ארינזה אונואקו(צילום: ראובן שוורץ)

טבק הוסיף: "יש לנו הרבה בעיות. בחודש האחרון אנחנו משחקים עם פוינט גארד אחד כי יוגב אוחיון פצוע והוא מקריב עבורנו המון. אני לא מצליח לחבר שני אימונים עם סגל מלא".

 

על קית' לנגפורד אמר המאמן: "תמיד כשאתה משחק מול שחקן ששיחק בקבוצה שלך הוא רוצה להוכיח את עצמו. מתי מקל יקבל את השחרור? אין לי מושג, מקווה שבקרוב. הוא משתלב לאט לאט ואני מאמין שיהיה בסדר".

 

סילבן לנדסברג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
סילבן לנדסברג(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ז'אן טבק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים