שתף קטע נבחר

הפועל כפ"ס: לנרי קהינדה בדרך החוצה

החלוץ, שמושאל ממכבי ת"א, אמור לעזוב בקרוב את העולה החדשה ולהצטרף מיידית לסגל של שקנדיה המקדונית עד לסיום העונה, לאחריה יחזור לשורות האלופה. סיימון, מסיקה ופפאדופולוס הפצועים חזרו להתאמן

חלוץ הפועל כפר סבא, לנרי קהינדה בדרך לעזוב את הקבוצה. סוכנו אישר כי שקנדיה טטובו המקדונית מעוניינת בו, ובתוך 48 שעות הוא מצפה לקבל את אשרת השהייה במדינה. הקבוצה המקדונית סיימה העונה בשתי תוצאות תיקו נגד אברדין במוקדמות הליגה האירופית.

 

לטבלת ליגת העל

 

קהינדה מעוניין לעזוב את כפ"ס בשל חוסר שביעות רצון מכך שאינו מרבה לשחק. החלוץ, ששייך למכבי ת"א, צפוי לצאת למקדוניה בהשאלה עד לסיום העונה ואז יחזור לסגל האלופה.

 

בהפועל כפ"ס טוענים,שההסכם שלהם עם מכבי ת"א אומר שעליהם לשחררו אם הוא ימכר לקבוצה באירופה, ולא במקרה של השאלה. עם זאת, ההערכה היא שאם איתי שכטר יגיע, או שכפ"ס תמצא חלוץ אחר, היא לא תערים קשיים על קהינדה, ששיחרורו יאפשר לקבוצה להביא שחקן זר במקומו.

 

הקבוצה חזרה היום (ג') להתאמן אחרי מנוחה בת יומיים. לצד המאמן שרון מימר החל היום לעבוד עוזרו, שחקן העבר, אורן מוחרר. לאימונים חזרו שלושת הפצועים, אלירן סיימון, ריף מסיקה ויאניס פפאדופולוס, אבל עדיין מוקדם לדעת אם יהיו כשירים למחזור הקרוב נגד האחרונה בטבלה, מכבי נתניה.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
לנרי קהינדה
צילום: עוז מועלם
מומלצים