שתף קטע נבחר

"אוהדי סכנין שרו "בדם נפדה את אל אקצה", בית"ר קראו "מוחמד חזיר"

בעקבות הדו"ח החמור שכתב משה עגייב החליט תובע ההתאחדות להעמיד את שתי הקבוצות לדין. המשקיף ציין: "המשטרה לא תפקדה כראוי, היו מהומות והתכתשויות ואבוקה שהשליכו אוהדי סכנין בנס לא פגעה בראשו של עוזר השופט". 2 אוהדים הורחקו מהמגרשים עד סוף העונה

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין משמעתי את בני סכנין ובית"ר ירושלים בעקבות הארועים האלימים במשחק אתמול (ב') בין שתי הקבוצות באצטדיון "המושבה" בפתח תקווה (0:1 לבית"ר).

 

 

בני סכנין תעמוד לדין על התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות והתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים ובית"ר על התפרצות לשדה המשחק, קריאות גזעניות והתפרעות אוהדים. הדיונים יתקיימו ביום רביעי הקרוב (26 בינואר, 16:00).

 

אוהדי בני סכנין מניפים דגל פלסטין ביציע (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוהדי בני סכנין מניפים דגל פלסטין ביציע(צילום: עוז מועלם)

2 אוהדים של בית"ר שנעצרו אמש בהתפרעות במושבה הורחקו היום על ידי בית המשפט ממגרשי הכדורגל עד סוף העונה עם הפקדה כספית וערבות.
 

המשקיף משה עגייב כתב בדו"ח: "לפני המשחק ראיתי מהומות רבות והתכתשויות בין מחנות האוהדים. לטעמי המשטרה לא תפקדה כראוי, לא דאגה להפרדה מוקדמת בין הקהלים מחוץ למגרש, מה שגרם לחוסר סדר ומהומות רבות. במהלך שירת ההמנון אובי בני סכנין שרקו שריקות בוז ולאחר מכן שרו "בדם ואש נפדה את אל אקצה".

 

עוד נכתב: "בדקה השביעית השליכו אוהדי סכנין שלוש אבוקות, שתיים מהן לתוך כר הדשא. כשהשני נפל בסמוך לעוזר השופט ובנס לא פגע בראשו. אבוקה שלישית הודלקה בתוך היציע. אוהדים של בית"ר ירושלים שרו 'מוחמד מת' ו'מוחמד חזיר'. בדקה ה-59 הושלכה כוס מיציע אוהדי בית"ר ירושלים לעבר שחקן של סכנין, שלא פגעה בו".

 

השליכו כוס על שחקן סכנין. אוהדי בית"ר ירושלים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
השליכו כוס על שחקן סכנין. אוהדי בית"ר ירושלים(צילום: אורן אהרוני)

 

המשקיף ציין בדו"ח גם שרכב שחנה מאחורי השער הדרומי הפריע למהלך התקין של השידור, כאשר ראשי בית"ר שאירחו את המשחק הסבירו שלא ניתן לפנותו מכיוון שהוא הפעיל את השילוט האלקטרוני. "בסיום נכנסו למגרש בעלי תפקידים שאינם רשומים בטופס כדי לחגוג, אחד מהם עם בנו הקטן. הדבר לא תקין. בדקתי וראיתי שנגרמו נזקים ליציע שאוכלס על ידי בני סכנין. היו כיסאות שבורים ונשבר המעקה. אני ממליץ לפנות לקבוצה הביתית (ודרכה למנהל האצטדיון) לקבלת דו"ח על הנזק".

 

תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין גם את הפועל עכו לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית ואת השחקן עוביידה חטאב בגין פגיעה בשחקן יריב והתנהגות בלתי הולמת.  

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אבוקה במגרש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים