יום שני, 10.06.2024 שעה 19:07
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

עקב קריאות גזעניות: בית"ר חוששת מעונש רדיוס

נגד הקבוצה עומד גם עונש הפחתת נקודות על תנאי. בית"ר תעמוד לדין בגין שלושה סעיפים שונים. שני אוהדים הורחקו מהמגרשים עד תום העונה

|
איינבינדר והחברים דווקא חגגו על המגרש (נעם מורנו)
איינבינדר והחברים דווקא חגגו על המגרש (נעם מורנו)

הרבה לחץ השתחרר בבית"ר ירושלים אתמול (שני) בסיום המשחק במושבה בו ניצחה הקבוצה 0:1 את בני סכנין והתאוששה אחרי ההפסדים להפועל כפר סבא בליגה ולמכבי חיפה בגביע המדינה. בבית"ר רצו לשנות מומנטום ומבחינתם היה מושלם לעשות את זה דווקא מול סכנין באחד המשחקים הכי חשובים עבור האוהדים. 

החגיגה של השחקנים בסיום המשחק נמשכה דקות ארוכות על כר הדשא במושבה עם דגלי ישראל. אלעד גבאי שהיה אחד המצטיינים אתמול, העלה תמונה שלו עם דגל ישראל וכתב ברשתות החברתיות: "זו תמונה אחת שמסבירה את הכל". התחושה מהרגע הראשון הייתה שבית״ר הגיעה לשחק עבור הכבוד שלה ועבור הקהל העצום שהגיע למושבה. 

הצוות המקצועי חלק שבחים בסיום לאורי מגבו ששיחק לא רע כמגן שמאלי, ללידור כהן ולדן איינבינדר שלגביו טוענים שמלבד אצילי ולידור כהן הוא חתום בענק על שער הניצחון של בית"ר כשהוציא כדור שהיה נראה אבוד לכהן שכבש מול שער חשוף. 

אורות מהבהבים: 0:1 לבית"ר י-ם על סכנין

"אני שמח על השער, מהלך מבריק של אצילי שאחריו עשיתי כמיטב יכולתי ולידור כבש", אמר איינבינדר. "היה חשוב לנו לנצח אחרי ההדחה מהגביע. בחודש האחרון לא שיחקנו טוב, לא נראינו טוב וההדחה מהגביע מאוד כאבה לנו כי רצינו להגיע רחוק. עכשיו הפנים קדימה, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה". 

היכולת האישית: "אנחנו חיים את מה שקורה בתקשורת, זה חלק מאיתנו ואנשים שכחו שברגע שהגעתי לבית"ר הוספתי למועדון הזה והבאתי איתי הרבה שקט, הרבה ניסיון, הרבה אופי וגם קצת כישרון. זה לא תמיד נוצץ ולפעמים נוטים להמעיט בערכו של שחקן, אתמול לא הייתי צריך לפתוח ובסוף פתחתי בהרכב ואני שמח שעזרתי לקבוצה. אני לא עוקץ אף אחד, לפעמים שחקני מרכז שדה לא נוצצים כי הם לא מבקיעים או מבשלים, אבל את השקט, האופי והדברים שמביאים איתם מסביב לא תמיד קל לראות. התפקיד שלי זה תמיד להישאר צנוע, לעבוד קשה ולהמשיך בקריירה הנפלאה שלי בתקווה להמשיך ככה". 

סלובודאן דראפיץ´. רוצה חיזוק (יניב גונן)
סלובודאן דראפיץ´. רוצה חיזוק (יניב גונן)
 

דראפיץ ועוזרו שי ברדה מבינים כי למרות הניצחון אתמול הקבוצה חייבת להתחזק בחלק ההתקפי. בבית"ר מכוונים לחיזוק של חלוץ ואולי עוד קשר התקפי. "אנחנו רוצים לשמור על המקום שלנו אנחנו חייבים סגל יותר רחב, להתחזק בחלון העברות של ינואר. לפני המשחק נפצע לנו דובב גבאי ולא היה לנו חלוץ שיתפוס את מקומו אז הלכנו על הרכב עם שלושה בקישור כמו ששיחקנו רוב העונה. חיזוק יעזור לנו להישאר איפה שאנחנו היום, יחד עם זאת לדעתי עד למשחק מול באר שבע לא יהיה לנו חיזוק ונסתדר עם זה". 

אלי טביב שצפה במשחק במיאמי, מנהל מגעים לחיזוק הקבוצה. כרגע בית״ר מתמקדת בחלוץ זר מה שמעכב בשלב הזה את מעברו האפשרי של איתי שכטר ממכבי חיפה לבית״ר. אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות טל כחילה חזר אתמול להרכב של בית״ר ונראה כי הוא יקבל את המושכות לצידו של חסוס רואדה בתקופה הקרובה. ניסו קפילוטו שלא שיחק גם אתמול ואפילו לא התלבש למשחק, עשוי לבקש לעזוב. 

לבית״ר צפויים שני משחקים קשים במחזורים הקרובים: באר שבע בחוץ ומכבי תל אביב בבית. "היה חשוב לנו לנצח את סכנין כדי לא ליצור מגמה שלילית לפני שני המשחקים נגד שתי הקבוצות הכי טובות בליגה. נגיע עם ביטחון גם לטרנר בבאר שבע וגם מול מכבי אצלנו בטדי, כבר הוכחנו העונה שאנחנו מסוגלים להכל", סיכמו בקבוצה. 

סלובודאן דראפיץ': כל הכבוד לחבר'ה

דוחות חמורים נגד בית"ר שתעמוד לדין
ראשי הקבוצה ומספר שחקנים הביעו שאט נפש מהעובדה שאוהדי סכנין לא כיבדו את שירת ההמנון הלאומי וקראו במהלך ההמנון את הקריאה: "נפדה את פלסטין". בדו״ח המשקיף נרשם כי נשמעו קריאות גזעניות מכיוון היציע של בית״ר ירושלים: "מוחמד חזיר" ו"מוחמד מת", מה שיוביל להעמדה של בית״ר לדין, כשנגדה עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי ורדיוס בגין קריאות גזעניות. בית"ר תעמוד לדין גם על השלכת כוס שתייה לעבר שדה המגרש (סעיף של התפרעות אוהדים) ובשל כניסה של בעלי תפקידים שאינם רשומים בטופס לשדה המשחק לאחר השריקה, כשאחד האוהדים נכנס עם בנו בקטין (סעיף של התפרצות אוהדים לשדה המשחק).

על אוהדי בית"ר כתב השופט זיו אדלר: "בדקה ה-59 נזרקה כוס שתיה מיציע אוהדי בית"ר ירושלים, שישבו בצד המערבי לעבר שחקן בני סכנין ונחתה בסמוך לשחקן". אם בית"ר תספוג רדיוס, היא תיאלץ לארח את מכבי ת"א מחוץ לטדי.

אגב, המשקיף העביר ביקורת בדו"ח על שתי הקבוצות שהגיעו לאצטדיון מוקדם השעה המתוכננת. עוד טען: "לטעמי המשטרה לא תפקדה כראוי, כאשר לא לדאגה להפרדה מוחלטת בין הקהלים מחוץ למגרש מה שגרם לחוסר סדר גדול ומהומות רבות". בנוסף נטען שאוהדי סכנין שברו כסאות ביציע וכן את מעקה הזכוכית. המשקף המליץ לבית"ר ולמנהלי אצטדיון המושבה להגיש תלונה.

אוהדי בית&qout;ר ירושלים (עמרי שטיין)
אוהדי בית"ר ירושלים (עמרי שטיין)
 

לגבי העצורים בתקריות האלימות בין האוהדים מחוץ לאצטדיון, מסרה המשטרה: "כנגד העצורים החל הליך פלילי ומרביתם שוחררו בתנאים למעט שני אוהדי בית"ר ירושלים שיובאו הבוקר בפני בית המשפט בחשד שהשליכו אבנים וגרמו להפרעת הסדר הציבורי, ובבקשה להרחיקם מהמגרשים עד סיום העונה". בהמשך נודע שהשופט ארז נוריאלי נעתר לבקשת המשטרה והורה על הרחקת שני האוהדים עד תום העונה.

אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */