yed300250
הכי מטוקבקות
    גוטמן. יורד לדשא | צילום: עוז מועלם
    ספורט • 19.01.2016
    הפועל ת"א: גוטמן חוזר לקווים
    בעקבות לחץ ההנהלה הוא ישוב להיות המאמן בפועל • גיא לוי קיבל אולטימטום: תעבור לשמש כעוזר או שתעזוב
    נדב צנציפר

    אלי גוטמן חוזר לקווים. בעקבות לחץ של הנהלת הפועל ת"א, שהחתימה אותו על חוזה לשלוש וחצי שנים, גוטמן צפוי להעביר כבר הבוקר את האימון בוולפסון. במצב החדש, נראה כי גיא לוי יבחר לעזוב את המועדון אחרי תשעה משחקים בתפקיד, אלא אם יסכים לשמש כעוזר מאמן.

     

    אתמול שוחח הבעלים אמיר כבירי עם גוטמן והבהיר לו כי מבחינתו הוא רוצה שכבר הבוקר הוא ינהל את אימוני הקבוצה וכמובן יעמוד על הקווים במשחק מול סכנין בשבת. גוטמן הסכים לבקשה של כבירי ובמקביל נפגשה הנהלת האדומים עם המאמן גיא לוי והעבירה לו אולטימטום: מעבר לתפקיד עוזר מאמן או עזיבה.

     

    לוי יצטרך לקבל החלטה עד לאימון הבוקר, והנטייה שלו היא לסרב לאופציית העוזר. במקרה כזה, הוא יקבל פיצוי לשכרו עד לסיום העונה בסך 30 אלף דולר וייפרד כבר היום מהמועדון. במקביל יקודם וואליד באדיר לתפקיד עוזר המאמן של גוטמן עד לסיום העונה.

     

    שמעון קורק הלך לעולמו

     

    שמעון קורק, מנהלה המיתולוגי של מכבי ת"א עד שנת 2002, שעבר לשמש כמנהל מחלקת הנוער של בני־יהודה, הלך אתמול לעולמו בגיל 74 לאחר מחלה.

     

    קורק גידל מאות שחקנים במכבי ת"א ובהם אבי כהן ז"ל, אבי נימני, איציק זוהר ורבים אחרים. הוא שימש כיד ימינם של מאמנים רבים ועזב את המועדון בתקופה שבה לוני הרציקוביץ' ביקשה לשנות את המבנה הניהולי. עדיין לא ידוע מועד הלווייתו. (משה שיינמן)

     

    מכבי חיפה. במועדון מרוצים מהשיפור ביכולת של יוסי בניון ואם המגמה תימשך מתכוונים להציע לקפטן להמשיך עונה נוספת כשחקן פעיל ורק לאחר מכן לפרוש. (שמעון אלבז)

     

    מכבי נתניה. אחרי עודד מכנס גם קובי בלדב הודיע על התפטרותו מהדירקטוריון. גם שאר חברי הדירקטוריון ירון ישראל ודב לנד, צפויים לעזוב בטענה כי אין ערך לגוף שלא מוסמך לקבל החלטות. (מיקי שורץ)

     

    הפועל כפר־סבא. הקבוצה פנתה למכבי חיפה וביקשה לקבל ממנה בהשאלה את החלוץ איתי שכטר עד סיום העונה. טל איילה, ששוחרר ממכבי נתניה, חתם בכפר־סבא. (זאב גולדשמיט)

     

    yed660100