שתף קטע נבחר

איינבינדר: "הבאתי אופי, ניסיון וקצת כישרון"

המצטיין ב-0:1 של בית"ר על סכנין, שבישל את השער ללידור כהן, צחק: "בורכתי ברגליים ארוכות". דראפיץ' על איתי שכטר: "הכל עניין של כסף, ברור שאנחנו צריכים להתחזק"

"אחרי שני הפסדים, הגעו דרוכים ומוכנים. מזג האוויר היה קשה, שיחקנו מול הרוח במחצית השנייה, אבל השחקנים רצו מאוד וזה הגיע לנו". הדובר: סלובודן דראפיץ', מאמן בית"ר ירושלים, אחרי ה-0:1 ה"ביתי" במושבה מול בני סכנין.

 

"דובב גבאי היה פצוע והתוכניות שלו קצת השתבשו", הוסיף מאמן בית"ר. "אבל מה שחשוב שהשגנו את המטרה. חזרנו לנצח והשארנו את סכנין על אפס מצבי הבקעה".

 

דן איינבינדר עלה ברגע האחרון במקום גבאי.

"דן עשה עבודה נהדרת. הוא שחקן חשוב. שיחקנו עם שלושה קשרים, כמו שעשינו כמעט כל העונה והיינו מאוד דומיננטיים".

 

מה לגבי איתי שכטר, הוא יגיע לבית"ר?

"זה הכל עניין של כסף. ברור שאנחנו צריכם להתחזק כי הסגל קצר. יש גם זרים שמועמדים. אם אנחנו רוצים לשמור על המקום השלישי, אז צריך סגל רחב".

 

אייבינדר חוגג עם אצילי. רכש איכותי לבית"ר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אייבינדר חוגג עם אצילי. רכש איכותי לבית"ר(צילום: עוז מועלם)

 

לאן עכשיו?

"צריך להתכונן לבאר שבע כמו שצריך. אלי טביב בודק אפשרויות לחיזוק. אנחנו בינתיים נצטרך להמשיך עם מה שיש. אם יגיע חיזוק שיעזור לשפר את היכולת - כמובן שאשמח. אנחנו הולכים למשחק קשה ולא שוכחים שהובסנו מולם בליגה. אם נוציא תיקו ומעלה - אשמח".

 

הקשר דן איינבינדר, המצטיין במשחק, סיפר על השער שבית"ר כבשה: "זה החל מעומר אצילי שעשה מהלך יפה. בורכתי ברגלים ארוכות, שמח שהגעתי לכדור והעברתי ללידור כהן. ברור שאנחנו שמחים ומאושרים, אחרי ההדחה בגביע זה היה ניצחון חשוב למועדון ולקהל".

 

לידור כהן חוגג אחרי הבישול של אייבינדר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לידור כהן חוגג אחרי הבישול של אייבינדר(צילום: אורן אהרוני)

 

איינבינדר העביר גם מסר לכל מקריו: "בתקופה האחרונה אנחנו חיים את התקשורת. אנשים קצת שכחו שמרגע שבאתי הוספתי המון, הבאתי הרבה שקט, ניסיון, אופי וקצת כישרון. לפעמים זה לא כזה נוצץ ונוטים להמעיט בערכו של שחקן. שחקני מרכז שדה הם לא תמיד נוצצים, כובשים או מבשלים, אבל השקט והאופי הם דברים חשובים. תפקידי להיות צנוע, לעבוד קשה ולהמשיך בקריירה הנפלאה שאני עושה עד עכשיו".

 

מכירת הכרטיסים עבור אוהדי בית"ר לקראת המשחק הקרוב מול הפועל באר שבע נפתחה הבוקר דרך אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים 'בימות' ודרך המשרד עצמו במכירה פרונטלית,. עד מחר (ד') בשעה 19:00 המכירה תותר לבעלי מנויים בלבד, כשכל בעל מנוי יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד. מחר לאחר השעה 19:00 תפתח המכירה לכל אוהדי בית"ר.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
בית"ר ירושלים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים