שתף קטע נבחר

סכנין: "התנהגות אוהדי בית"ר ברברית"

בסכנין גינו את התנהגות אוהדי בית"ר שגרמו לפציעת שני אוהדים - אך גם את התנהגות זורקי האבוקות מיציע סכנין, וישתפו פעולה עם המשטרה על מנת לזהותם

בבני סכנין גינו אמש את התנהגות אוהדי בית"ר ירושלים לפני המשחק בין הקבוצות , וכינו אותה "ברברית", אחרי שחלק מאוהדי סכנין הותקפו כבר כשיצאו מתחנת הרכבת . שניים מהם נפצעו וטופלו במקום. לטענת סכנין, מספר רב של אוהדים רעולי פנים של בית"ר ניסו לתקוף את אוהדי סכנין, והמשטרה מנעה זאת מהם.

 

גם בסיום התרחשו קטטות בין מחנות האוהדים, לאחר שאוהדי סכנין לא אהבו את התגרות חלק מאוהדי בית"ר. רכבו של אוהד סכנין נרגם באבנים וניזוק. "זה נראה כמו סוג של אינתיפאדה, צריך להודות שזה נגמר ככה", אמר אחד מאוהדי סכנין. "אם לא השוטרים, הפרשים והכלבים, היה יכול לקרות אסון גדול".

 

במהלך המשחק אוהדי בית"ר קיללו את מאמן סכנין יוסי אבוקסיס ששיחק בעבר בקבוצה וכינו אותו "בוגד", כשמנגד אוהדי סכנין השיבו בקללות. בסכנין גינו את התנהגות אוהדי קבוצתם שהשליכו אבוקות, וישתפו פעולה עם המשטרה בניתוח צילומי הווידיאו, על מנת לטפל באותם אוהדים. שני אוהדים שנחשדו במעשה  נלקחו לחקירה.

 

הקבוצה צפויה לעמוד לדין משמעתי ולספוג עונש כבד בעקבות השלכת האבוקות, ובסכנין אמרו: "אנחנו עושים הכל כדי למנוע אירועים אלימים, אבל במשחקי חוץ ישנה בעיה עם כמה אוהדים. היה טוב אם המשטרה הייתה מונעת הכנסת אבוקות מלכתחילה".

 

אוהדי סכנין יעמדו לדין על זריקת האבוקות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי סכנין יעמדו לדין על זריקת האבוקות(צילום: אורן אהרוני)

 

מעבר לאירועים סביב המשחק, בסכנין נשמעה דאגה ממצב הקבוצה שרחוקה רק נקודה מהקו האדום. אבוקסיס, שלא אהב את יכולת שחקניו, אמר: "זה היה משחק חלש שלנו, בעיקר מבחינה התקפית. שחקנים חשובים שאני מצפה מהם ליותר לא הגיעו למשחק. אנחנו בתחתית במצב קשה. נחשוב איך לעשות את זה טוב יותר במשחק הבא מול הפועל ת"א".

 

לאור היכולת החלשה, בסכנין יאיצו את הניסיונות להתחזק. הקבוצה כבר צירפה את המגן השמאלי הגנאי דייויד אדי שצפוי לנחות במהלך השבוע. שני ברזילאים נחתו אתמול ויחלו להיבחן. דיוגו קאצ'ובה צפוי לעזוב. השוער רן קדוש, שלא שיחק אמש בגלל קרע חלקי בשריר הירך, צפוי להיעדר בשבועיים הקרובים. מכבי נתניה, שעדיין שוקלת למנות את אלי כהן למאמן, מתכוונת לפנות לראשי סכנין על מנת לבדוק אם יסכימו להשתתף בשכרו של המאמן שפוטר מסכנין ומקבל ממנה משכורת.

 

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים