שתף קטע נבחר

נמני: "המוטו של מכבי הוא להנות מכדורגל"

אחרי ה-0:4 על אשדוד הציג המנג'ר את מכבי החדשה: "אף אחד לא עומד פה מול כיתת יורים". על מעבר אפשרי של רביבו: "עדיין לא יודעים אם נוכל להתחזק". מזרחי: "הרבה חומר למחשבה"

מכבי תל אביב פתחה בסערה את עידן מיטשל גולדהאר, אחרי ה-0:4 הערב (ש') על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו, אבל המנג'ר אבי נמני מסרב להתרגש. "למרות התוצאה היום אני לא חושב שהתפתח פה משחק כדורגל גדול. נכון שהיו כמה מהלכים יפים אבל צריך להבין שזו תחילת עונה והשחקנים מאוד מאוד עייפים", אמר בסיום.

 

המנג'ר ניצל את הבמה כדי להציג את מכבי החדשה: "השחקנים צריכים להבין את המוטו שלנו והוא שהם באים כדי להנות. הם לא באים לפה כדי לסבול ואף אחד לא עומד פה מול כיתת יורים. אנחנו רוצים להנות מכדורגל, גם הצוות המקצועי, גם ההנהלה, גם הבעל בית ובטח ובטח שהאוהדים. גם השחקנים רוצים ליהנות ותוך כדי הנאה צריך לשאוף לתחרותיות והישגיות".

 

מכבי החדשה עדיין מחפשת את עצמה, כך לפחות על פי המנג'ר: "אנחנו עדיין לא יודעים אם נוכל להביא שחקני רכש, הכול עדיין נמצא בהתייעצויות ודיונים. ממה שיש בינתיים אנחנו מאוד מרוצים, מהשחקנים ומההשקעה שלהם. עוד לא דיברתי עם גולדהאר, אני לא חושב שזה התפקיד שלי. יש הנהלה שעושה עבודה מצוינת".

 

נמני התייחס גם להרכב הצעיר המשחק בגביע הטוטו: "אנחנו ניתן לצעירים את הקרדיט ואת הגב, אלו שיוכיחו את עצמם לאורך זמן יתפסו את המקום שלהם בהרכב".

 

אוהדי מכבי מחכים לדוד רביבו

עשרות אוהדי מכבי המתינו לדוד רביבו, קשר אשדוד, ביציאה מחדרי ההלבשה ולאחר שקראו לעברו "הוא צהוב, הוא צהוב", לאורך כל המשחק, הרעיפו עליו אהבה גם בסיום. בנוסף ניגשו האוהדים לחברי ההנהל וביקשו מהם: "תעשו את כל המאמצים להחתים את רביבו".


דוד רביבו, זכה לאהבה מהקהל של מכבי ת"א (אלי אלגרט)

 

נמני התייחס נגע גם בסוגייה זאת: "כולם יודעים מה דוד שווה. הוא לא עומד למבחן ולא הייתי צריך להתרשם ממנו היום. הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה. אנחנו מתעסקים בשחקנים שיש לנו פה ואנחנו נהנים ממה שיש פה. יש בעל הבית ואנחנו עדיין לא יודעים אם אנחנו יכולים להתחזק או לא".

 

ל-ynet נודע כי נרקמת עסקה בין הצדדים לפיה ג'ונתן אסוס, ששוחרר ממכבי אך לא מצא לעצמו קבוצה, יגיע לאשדוד במסגרת העברת רביבו לקרית שלום. הפועל ומכבי ת"א בודקות אפשרות להשאיל את ביבאן פרנסמן ממכבי נתניה. הפועל, שרצתה תחילה לרכוש את הבלם כחלק מעסקת איתי שכטר, ויתרה על הרעיון אך מעוניינת לשאול אותו. גם מכבי, שמחפשת בלם זר, נמצאת במירוץ.

 

מזרחי: "הרבה חומר למחשבה"

המאמן המפסיד, יוסי מזרחי, לא נראה מרוצה בסיום: "אחרי משחק כזה יש הרבה מאוד חומר למחשבה. נחשוב טוב ונראה מה אנחנו יכולים לעשות כי

לא נראינו טוב היום. קשה לנתח דקה אחרי משחק מה לא עבד, אבל צריך לבדוק טוב טוב למה נראינו כמו שנראינו".

 

על הבלם שנבחן היום, דמיטרי סלוצקי, אמר המאמן: "קשה מאוד להתרשם משחקן כשהקבוצה משחקת ככה. אם הקבוצה היתה מתפקדת ונראית טוב מבחינה טקטית הייתי יכול לשפוט אותו. קשה מאוד להתרשם מבלם כשאתה רואה את כל החלק האחורי ביכולת כזאת".

 

על ההתעסקות סביב מעבר אפשרי של רביבו אמר: "זה הפריע לעניין שלנו עם דוד רביבו ובגלל זה הוא לא פתח היום. גם את העניין הזה אנחנו חייבים לפתור כמה שיותר מהר כי אנחנו נמצאים שבועיים לפני פתיחת הליגה, אני מקווה מאוד שזה ייפתר בימים הקרובים. ברור שאני מקווה שדוד יישאר. לטעמי הוא השחקן הטוב ביותר שלנו, אבל לא הכול תלוי בנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוני גפני
צילום: אלי אלגרט
מומלצים