שתף קטע נבחר

ורד: "רוצים הצלחה בסרביה, הראש בקזחסטן"

קשר הנבחרת הצעירה המריא עם חבריו למשחק הידידות בנובי-סאד, שישמש כהכנה למפגש הרשמי מול קזחסטן. אייל גולסה משך את תשומת לב הצוות המקצועי של הנבחרת הבוגרת

נבחרת ישראל הצעירה המריאה היום (ש') לסרביה, שם תקיים ביום רביעי משחק ידידות מול הנבחרת המקומית. המשחק, שיתקיים בעיר נובי-סאד, ישמש הכנה אחרונה לקראת המפגש מול קזחסטן, בעוד חודש, במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21.

 

חלוצה של בית"ר ירושלים טוטו תמוז, שסבל בימים האחרונים מכאבים, קיבל הודעה על שחרורו מן הסגל. כמו כן, קשרה של מכבי נתניה אלמוג כהן לא זומן בגלל צבירת צהובים. ביברס נאתכו, בן סהר ובירם כיאל נוכסו לסגל של דרור קשטן המתכונן למשחק הידידות בצפון אירלנד.


אייל גולסה. יקודם לנבחרת הבוגרת? (עדי סרדס)

 

עבור חניכיו של מוטי איווניר, המפגש ביום רביעי הוא בעצם המשחק הראשון שלהם מאז הניצחון על הונגריה וכבר הערב יקיימו אימון ראשון בסרביה. בקרב אנשי הנבחרת מספרים, שהקשר אייל גולסה, הצליח למשוך את תשומת הלב של הצוות המקצועי של הנבחרת הבוגרת וייתכן כי עד המשחק מול קזחסטן, יהיה חלק ממנה.

 

רגע לפני היציאה לסרביה, קשר הנבחרת ובית"ר ירושלים עידן ורד, התייחס למשחק ואמר ל-ynet: "כל פעם שאתה מגיע לנבחרת אתה רוצה להיות טוב. אני בא להוביל את הנבחרת ומקווה שנצליח לעשות משחק טוב מול סרביה, למרות שהראש של כולנו כבר במשחק החוץ בקזחסטן".  


מוטי איווניר. עוד תחנה בדרך לאליפות אירופה (עדי סרדס)

 

"בטח שיש לנו סיכוי לעלות לאליפות אירופה", הדגיש ורד. "עכשיו אנחנו נוסעים לעשות משחק אימון טוב מול סרביה, שיכין אותנו למשחק הבא ובעוד חודש ניסע לקזחסטן ונקווה לנצח גם שם. באמת זה משחק חשוב וקצת קשה שביברס, סהר ובירם עם הנבחרת הבוגרת ומאור (בוזגלו) פצוע, כי הם יכולים לעזור לנו, אבל ניתן את המקסימום שלנו. גם השאיפה שלי זה להגיע לנבחרת הבוגרת אבל לאט-לאט".

 

סגל השחקנים:

שוערים: בוריס קליימן (הפועל ת"א), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים).

 

הגנה: אושרי רואש (הפועל חיפה), רמי גרשון (עירוני ראשל"צ), רחמים צ'קול (מ.ס.אשדוד), ישראל ראש (מ.ס.אשדוד), עודד אלקיים (הפועל חיפה), אוראל דגני (מכבי נתניה).

 

קישור: עידן ורד (בית"ר ירושלים), רן אבוקרט (הפועל חיפה), לירוי צעירי (בני יהודה ת"א), אייל גולסה (מכבי חיפה), אבי ריקן (בית"ר ירושלים), מוחמד גדיר (מכבי חיפה), גיא אסולין (ברצלונה), אלי זיזוב (בראגה).

 

התקפה: טל בן חיים (מכבי פ"ת), עומר דמארי (מכבי פ"ת), דודי ביטון (הפועל רעננה), דלה ימפולסקי (מכבי נתניה), חן עזריאל (בית"ר ירושלים), תומר סוויסה (קרית שמונה).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עידן ורד
צילום: דודי ועקנין
מומלצים