שתף קטע נבחר

בנתניה נוטים לתת קרדיט לגיא צרפתי

למרות ההפסד לבני יהודה, הכיוון הוא לאפשר למאמן הזמני להמשיך. מועמדותו של אלי כהן לא ירדה מהפרק. החלטה תתקבל ביממה הקרובה

לאחר ההפסד 2:0 לבני יהודה והאווירה הקשה במכבי נתניה, בקבוצה מתכוונים למנות מאמן קבוע ביממה הקרובה. עם זאת, ישיבת הדירקטוריון שתוכננה להיערך היום בנושא בלשכתה של ראשת העיר, מרים פיירברג, בוטלה.

 

הנטייה במועדון היא להשאיר את גיא צרפתי בתפקיד. שמו של אלי כהן לא ירד סופית מהפרק. זאת למרות שהיו"ר דורון אוסידון, שנפגש עם כהן ביום שישי, החליט בסופו של דבר לא להזמין אותו לצפות בהתמודדות מול הזהובים.

 

צרפתי. יכול להיות שיישאר (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
צרפתי. יכול להיות שיישאר(צילום: טל שחר)

 

"מאמן מנוסה כמו אלי כהן יכול להוביל לשקט וביטחון שאין כבר זמן רב במערכת", אמר גורם במועדון, "אחרי ההפסד אתמול לבני יהודה הייתה תחושת ייאוש כללית. יש תחושה שאיבדנו תקווה וכיוון".  

 

אוסידון זוכה לתמיכה מפיירברג ונמצא עמה בקשר רציף. למרות דרישות חלק מהאוהדים שיעזוב את תפקידו הוא אינו מתכוון להיכנע ללחצים וחושב על פתרונות.

 

בנתניה לקחו כמובן קשה את ההפסד לאקס, יוסי מזרחי, ובסיום התפתחה מהומה בין מילאן סמילאניץ' וג'וד אנוורו שגרמה למהומה בין שחקנים נוספים משני הצדדים. בנוסף, עימות התפתח בחדר ההלבשה בין אנדריי מיסצ'נקו ליובל אבידור. ברק לוי שמירר בבכי אמר לחבריו: "תסתכלו במראה, בושה".

 

 

שחקני נתניה נאלצו להמתין כשעה לפני יציאת האוטובוס שהוביל אותם למתחם האימונים שם חיכו רכביהם הפרטיים."זהו, הכל נעשה פה כבר. יש תחושה שנגזר עלינו לרדת ליגה. אולי אם נבוא מעכשיו בידיעה שיש לנו רק מה להרוויח המצב ישתנה", אמר גורם בכיר במועדון.

 

המאמן הזמני גיא צרפתי: "גם אם לרדת, אז צריך לדעת לעשות את זה בכבוד. הקהל התעלה, אבל לא הצלחנו להחזיר לו. לא הגיע לנו להפסיד, נעקצנו. לא נרים ידיים.   

הסיכוי להישאר נמוך מאוד. מכבי נתניה הייתה לפנינו ותהיה גם אחרינו".

 

בקבוצה היו מי שהעבירו ביקורת על דבריו של צרפתי ואמרו: "זה נכון שהמצב ביש. אבל למי שמוביל אסור להיות נואש, זה מקרין על השחקנים ועל האוהדים וזה הדבר האחרון שנתניה שכולה מיואשת צריכה עכשיו. במחזור ה-19 לא יורדים עדיין ליגה".


פורסם לראשונה 16/01/2016 23:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים