שתף קטע נבחר

אלישע לוי יצא לעקוב אחר זלצבורג

המאמן יצפה הערב במשחק של היריבה מליגת האלופות מול מאטרסבורג במסגרת הבונדסליגה האוסטרית. העפלה לשלב הבתים תגרור רכש. שמותיהם של אלברמן ויואב זיו כבר עלו

במכבי חיפה כבר החלו בהכנות לקראת משחקי הפלייאוף לשלב הבתים של ליגת האלופות מול רד בול זלצבורג האוסטרית. המאמן אלישע לוי צפוי לצאת לאוסטריה על מנת ולעקוב אחר היריבה. בחיפה מקווים מאוד כי התסריט הקודם של המפגש בין שתי הקבוצות במוקדמות ליגת האלופות בשנת 94 לא יחזור על עצמו, אז הפסידו הירוקים במשחק הראשון בקרית אליעזר 2:1 ובגומלין הפסידו 1:3. 

 

לוי יצפה במשחק החוץ של זלצבורג, המדורגת רביעית בטבלת הבונדסליגה האוסטרית, מול מאטרסבורג שיערך הערב ב-20:30 שעון ישראל במסגרת המחזור הרביעי של הליגה. למרות דברי המאמן בעקבות ההגרלה, כי זלצבורג היא יריבה קשה שקיווה לא לפגוש, מכבי חיפה לא צפוי חיזוק לפני הפלייאוף. במידה ותעפיל לשלב הבתים - הישג שיכניס לקופת המועדון כסף רב - ישקלו במועדון רכש נוסף, כששמם של גל אלברמן ויואב זיו כבר עלה.


גל אלברמן במדי בורוסיה מנשנגלאדבך. מכבי חיפה תשקול לצרפו? (AP)

 

פרט לצד המקצועי, בחיפה מקווים כי במשחק הראשון שייערך באוסטריה תוציא הקבוצה תוצאה טובה שתותיר סיכוי לגומלין וכך תוכל הקבוצה למכור את 30 אלף הכרטיסים שיוצאו למכירה.

בכל מקרה, הההכנות האדמיניסטרטיביות למשחק כבר החלו. השבוע סיירו נציגי אופ"א באיצטדיון והודיעו על דרישותיהם לקראת המשחק.

 

בחיפה החליטו ללכת הפעם לקראת האוהדים, זאת לאחר שרבים מהם התלוננו על מחירי הכרטיסים הגבוהים במשחק מול אוקטבה. בעלי מנוי יזכו להנחה בקניית הכרטיס וכל אוהד שירכוש מנוי עד יום המשחק, יקבל כרטיס כניסה חינם למשחק שייערך באצטדיון רמת גן, שהוא למעשה האצטדיון היחיד בישראל העומד בתקני אופ"א לאירוח משחקי ליגת האלופות.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חגי אהרון
אלישע לוי
צילום: חגי אהרון
מומלצים