שתף קטע נבחר

ידידות: ריאל מדריד ניצחה 1:5 בטורונטו

קאקה וצ'אבי אלונסו ערכו הופעת בכורה ב'בלנקוס' וסייעו לקבוצתם החדשה להביס את היריבה הקנדית במשחק ידידות: ראול כבש צמד, רונאלדו ובנזמה הסתפקו בשער בודד לכל אחד

ריאל מדריד אולי איכזבה כשלא הצליחו לזכות בטורניר גביע השלום בספרד, אולם בכל הנוגע למשחקי ידידות מחייבים מעט פחות, עושה קבוצת המיליונרים חיל. את השינוי עשו אולי קאקה וצ'אבי אלונסו שערכו הופעת בכורה במדי קבוצתם החדשה בקנדה ועזרו לה להביס 1:5 את פ.צ. טורונטו. הנהנה העיקרי מתרומתם היה דווקא ראול הוותיק, שכבש צמד.

 

קאקה הברזילאי פתח בהרכב והוחלף בהפסקה על ידי מיגל טורס, כשריאל הובילה כבר 0:3. ראול התכבד בכיבוש השער הראשון בדקה ה-13 ושש דקות לאחר מכן, הצטרף אליו גם כריסטיאנו רונאלדו עם שער משלו מבישול של קארים בנזמה. ראול חתם את השלישייה במחצית הראשונה כשהמשיך פנימה כדור שהועבר אליו בדקה ה-26 מכיוונו של כריסטוף מצזלדר.

 

ה'בלנקוס' חזרו מההפסקה ללא קאקה ובדקה ה-63 נשלח אלונסו להופעת הבכורה שלו במקום גוטי, כשגם רונאלדו וראול מסיימים את חלקם במשחק והוחלפו על ידי אריאן רובן ואלברו נגראדו. שתי דקות לאחר מכן, בישל האחרון שער לבנזמה. הקנדים המסכנים הצליחו לצמק משער של גייב גאלה בדקה ה-75, אולם הספרדים לא הסכים להיפרד ללא שער אחד נוסף - חמישי במספר - מרגלי רובן בדקה ה-86.

 

בעוד ריאל מדריד מביסה, יובנטוס שהדיחה אותה בחצי גמר גביע השלום, מצאה עצמה מושפלת על ידי ויאריאל הספרדית 4:1. סנטיאגו קאסורלה פתח במלאכת ההבקעה עם שער בדקה ה-43 - מתאבן לקראת ההצגה של הספרדים במחצית השנייה. חלוץ הרכש מברזיל נילמאר כבש בדקה ה-51 ורובר פירס התלווה אליו עם צמד בדקות 78 ו-90. אמאורי צימק בדקה ה-85. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראול. עדיין פה
צילום: רויטרס
מומלצים