וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיירה בגרמניה נגד מבקשי המקלט: בריכה ציבורית אסרה כניסה לפליטים

לאחר שהתקבלו תלונות מכמה נשים על גברים מבקשי מקלט שהטרידו אותן מינית, בריכה בעיירה בורנהיים החליטה להגביל את הכניסה. סגן ראש העירייה: "העברת מסר שמדובר בחציית קו אדום". ההחלטה התקבלה על רקע המתיחות מאז ההטרדה המינית בקלן בסילבסטר

צילום: רויטרס

בריכת שחייה ציבורית בעיירה בורנהיים שבגרמניה אסרה כניסה על גברים מבקשי מקלט. זאת, לאחר שהתקבלו כמה תלונות מכמה נשים על גברים שהטרידו אותן מינית. מדובר בעליית מדרגה במתיחות בין אזרחי גרמניה ל-1.1 מיליון המהגרים השוהים במדינה, לאחר האירועים של ערב השנה החדשה, אז הוטרדו מאות נשים על ידי המון של מהגרים בעיר קלן הסמוכה לבורנהיים.

מרקוס שנאפקה, סגן ראש עיריית בורנהיים, המונה כ-48 אלף תושבים, אמר כי "ההחלטה הקשה התקבלה במטרה להעביר מסר שהפרת נורמות חברתיות היא בגדר חציית קו אדום". לדבריו, "התקבלו תלונות על הטרדות מיניות על ידי גברים צעירים מבקשי מקלט וזה גרם לנשים לרצות לעזוב את הבריכה. בכמה מקרים הן אפילו עזבו. זה הוביל להחלטה שגברים בוגרים מבקשי מקלט לא יוכלו להיכנס לבריכה עד להודעה חדשה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
לאחר סערת התקיפה המינית בקלן: קבוצות מהגרים הותקפו
התקיפה ההמונית בקלן: יותר מ-500 תלונות התקבלו במשטרה
כך מנצל הימין הקיצוני בגרמניה את סערת התקיפות המיניות בקלן

בריכה ציבורית בבורנהיים שבגרמניה אסרה כניסה על מבקשי מקלט 15 ינואר 2016. רויטרס
לא ברור איך האיסור ייאכף. הבריכה בבורנהיים/רויטרס

שנאפקה לא הסביר איך בכוונתו לאכוף את האיסור. בכלי התקשורת הגרמניים הוסבר כי ככל הנראה מבקשי מקלט יחויבו להציג מסמך מזהה בכניסה לבריכות ציבוריות, מה שיכול לסייע באכיפת האיסור. שנאפקה הוסיף כי בבורנהיים נפתח קמפיין המיועד לאותה אוכלוסייה של מבקשי מקלט ומטרתו לעודד כבוד כלפי נשים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בריכה ציבורית בבורנהיים שבגרמניה אסרה כניסה על מבקשי מקלט 15 ינואר 2016. רויטרס
נפתח קמפיין לעידוד כבוד לנשים. הבריכה בבורנהיים/רויטרס

ההטרדה מינית ההמונית שאירעה בקלן בערב השנה החדשה הובילה לחשדנות בגרמניה כלפי מדיניות קבלת פליטים שמנהיגה הקנצלרית אנגלה מרקל. הקולות הנשמעים ברחוב הם להגביל את זרימת המהגרים שמגיעים מסוריה, מאפריקה וממדינות נוספות במזרח התיכון שבהן יש סכסוכים.

כך למשל, מצעד המוני שתוכנן להתקיים בעיירה ריינברג שמצפון לקלן בוטל לאחר שהמארגנים אמרו כי אין ביכולתם לספק אבטחה כנדרש על ידי המשטרה. זאת, משום שהאחרונה החמירה את התנאים לקבל אישור לעריכת אירועים אחרי המחדל של ערב השנה החדשה.

כמו כן, בתקשורת המקומית דווח כי המצעד בריינברג בוטל משום שבתוואי המסלול שלו הוא אמור היה לעבור דרך מקלט שבו שוהים כ-500 מבקשי מקלט. ראש עיריית ריינברג, פרנק טאצל הכחיש כי זוהי אחת מהסיבות לביטול המצעד.

הפגנה בקלן בעקבות תקיפה מינית בערב השנה החדשה, 5 בינואר 2016. רויטרס
הציבור מבקש להגביל את זרימת המהגרים. הפגנה בקלן נגד ההטרדות המיניות בערב השנה החדשה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully