שתף קטע נבחר

מכבי תל אביב: באפור לא ייבחן מול אשדוד

החלוץ הגנאי לא עבר את הבדיקות הרפואיות ויש חשש לבעיות בליבו. קוג'ו פוקו ישותף. סולומון ומלול יחליפו את שטראובר ושפונגין. אשדוד: השחקנים החדשים לא עברו בבקרה ולא ישחקו

מכבי תל אביב תארח מחר (ש') בבלומפילד את מ.ס. אשדוד, למשחק השני של הקבוצה במסגרת גביע הטוטו. אחרי הנצחון 2:3 על בני סכנין בשבוע שעבר, רוצים במכבי להשיג נצחון נוסף בשבת.

 

הקבוצה הנחיתה השבוע שני חלוצים מגאנה - קוג'ו פוקו בן ה-24 ועמנואל באפור בן ה-20. את השניים קיווה המנגר אבי נמני לבחון מול אשדוד, אולם בזמן שפוקו כבר הספיק להתאמן עם הקבוצה בקרית שלום, באפור לא מתאמן מאחר שבבדיקות הרפואיות שעבר, הגתלה חשש לבעיות בליבו.


יובל שפונגין. בהיעדרו, דור מלול יפתח בהרכב (צילום: אלי אלגרט)

 

נמני יחסר מחר את לירן שטראובר ויובל שפונגין, שנמנים על סגל נבחרת ישראל. בעקבות היעדרותם של השניים, מי שיקבלו את הקרדיט בהרכב הם גיא סולומון ודור מלול. תמיר כחלון, שכבש את שער הניצחון מול סכנין, יפתח בהרכב, בעוד שגיז'רמו ישראלביץ' פצוע ולא ברור אם יכלל בסגל למשחק.

 

הרכב משוער: גיא סולומון; דור מלול, ליאור ז'אן, איגור טומאשיץ', רוני גפני; שרן ייני, יוסי שבחון, תמיר כחלון; יובל אבידור, ציון צמח, איליה יבוריאן.


עידן שריקי, מול איגור טומאשיץ'. עוד הכנה לליגה (צילום: אלי אלגרט)

 

שריקי: "חבל שהשחקנים החדשים לא ישחקו"

באשדוד יעדיפו לשכוח את מפגש גביע הטוטו האחרון מול מכבי ת"א, בגמר המפעל בעונה שעברה. הצהובים ניצחו ומנעו תואר ראשון לעיר הנמל. בינתיים שוחררו מספר נבחנים זרים בשבוע האחרון ובהם גם ג'יאנקרלו דואניאס הקולומביאני, שהגיע מאמריקה קאלי.

 

חוזיהם של שחקני הרכש עדיין לא עברו בבקרה ואשדוד תעלה עם שחקני הסגל מהעונה שעברה, בתוספת לזר נבחן בעמדת הבלם - דמיטרי סלוצקי האוקראיני. בהתקפה ימשיך המאמן יוסי מזרחי ליהנות מהצמד המסוכן דמיטאר מקרייב ועידן שריקי, שמאחוריהם דוד רביבו, שאפשרות העברתו למכבי ת"א עלתה שוב על הפרק בימים האחרונים.


דוד רביבו. היה מועמד למכבי ת"א, ישחק נגדה מחר (צילום: אלי אלגרט)

 

שריקי עצמו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מסתכלים על המשחק כעל הכנה טובה וחשובה לליגה. חבל שהשחקנים החדשים שהצטרפו אלינו בקיץ לא יוכלו לשחק,

אבל אנחנו באים מוכנים ונחושים להמשיך את ההכנות שלנו ברגל ימין. ראינו שמכבי ת"א נראית נחושה וטובה במיוחד בבית שלה ואנחנו רוצים לבוא, לנצח ולהמשיך לצבור ביטחון".

 

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ'; מתן אוחיון, כריסטיאן גונסאלס, דמיטרי סלוצקי, אדיר טובול; יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, ברוך דגו; דמיטאר מקרייב, עידן שריקי.

 

  • סייעו בהכנת הידיעה: לי בוץ ואיזי עין דור

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים