וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדי שגזז את פאותיו במחאה על רצח שירה בנקי חשוד בפדופיליה

14.1.2016 / 18:29

יעקב אינדיק, תושב תל אביב, נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בנער בן 13. הוא התפרסם בקיץ האחרון כשבעקבות הרצח של שירה בנקי, שנדקרה למוות בידי חרדי, גזז את פאותיו ואת זקנו ותיעד זאת בסרטון

שירה בנקי, ההרוגה מהפיגוע במצעד הגאווה בירושלים. אוגוסט 2015. דף הפייסבוק, צילום מסך
שירה בנקי, שבמחאה על מותה גזז אינדיק את פאותיו/צילום מסך, דף הפייסבוק

החרדי יעקב אינדיק, שבעקבות מותה של שירה בנקי במצעד הגאווה יצא בשאלה וגזז את פאותיו ואת זקנו בסרטון ששודר בערוץ 10, נעצר היום (חמישי) בחשד לפדופיליה. אינדיק, תושב תל אביב, חשוד כי בארבעת החודשים האחרונים ביצע מעשים מגונים בנער בן 13, בנם של חבריו. ככל הנראה, המעשים בוצעו בכמה הזדמנויות שונות.

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של אינדיק בארבעה ימים. בהחלטה הבהיר השופט ירון גת כי "בנסיבות אלו סבורני שנשקפת מהחשוד סכנה שלא ניתן לצמצמה בחלופת מעצר". במהלך הדיון ציין החוקר, רס"מ יוני הירשהורן ממרחב ירקון, כי אינדיק כבר הורשע בעבר בעבירות מין.

לטענת הירשהורן, מידע בנוגע לפעולותיו הפליליות הגיע למשטרה לפני יותר מחודש, ומאז נערכו בדיקות, וחקירות של ילדים שהיו עשויים להיפגע ממנו, ועם התחזקות החשדות הוחלט על המעצר. מנגד טען עורך דינו של אינדיק שמדובר בעלילה ובניסיון סחיטה מצד הוריו של הנער שבו לטענת המשטרה התעלל אינדיק.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את מפקד כלא איילון בגין אונס עובדת שב"ס
עובדי "אגד" הודיעו: ביום שני יושבתו האוטובוסים בכל רחבי הארץ
אוניברסיטת ת"א אישרה כנס של שוברים שתיקה - אך אסרה כנס ימין במקביל

דיווח ג'וש בריינר - כתב אישום ישי שליסל. מערכת וואלה!
ישי שליסל, המואשם ברצח שירה בנקי/מערכת וואלה!

בסרטון, שפורסם באוגוסט בתכנית "הצינור", מחה אינדיק על הרצח של בנקי, המיוחס לישי שליסל, חרדי שיצא למסע הרג משום שבעיניו נטיות מיניות שאינן סטרייטיות אסורות על פי היהדות. בסרטון הוא אף יצא מהארון. "יש לי נטייה מינית, משיכה לגברים", אמר בגילוי לב. "שנים ביקשתי מאלוהים שייקח ממני את הדבר הזה או שייקח את נשמתי, כי עדיף לי למות מאשר לחטוא".

עם זאת, ציין כי "האירוע האחרון שבו נרצחה שירה בנקי הראה לי שאם אלוהים נטע בי את הנטייה הזאת, למה שזה יגרור עונש מוות? אני רוצה לחיות את האמת שלי, לחיות את החיים שלי, ללא מעטפות חיצוניות שלא אומרות כלום". לבסוף, גזז בעזרת מספריים את פאותיו ואת זקנו וחתם: "זה בשביל שירה ובשביל כל הקורבנות של השנאה התהומית הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully