שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: ג'רמי טיילר סיכם

כוכב התיכונים הצעיר, שמסומן כבחירה ראשונה בדראפט ה-NBA, עשוי לחתום בקבוצה של אבי אשכנזי בימים הקרובים. ג'סי פלוט רוסה חתם, דורון פרקינס במו"מ עם ספרטק סנט פטרסבורג

לאחר שהחתימו מחדש את דבון ג'פרסון ומשה מזרחי, צירפו את ג'ייסון ריץ' וסיכמו לעונה נוספת עם עמית בן דוד ועידו קוזי'קרו, ממשיכים במכבי חיפה להתחזק. ג'רמי טיילר (17, 2.08 מ'), כוכב תיכון סן דייגו בקליפורניה ומי שמסומן כבחירת דראפט ראשונה בעתיד הקרוב, סיכם את תנאיו לעונה הבאה אצל הירוקים ועשוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים.

 

 

טיילר נחשב לפוטנציאל גדול, אולם העדיף לוותר על שלב הקולג' ולעבור כבר בגיל 17 לכדורסל המקצועני. חוקי ה-NBA אינם מאפשרים מעבר לליגה הטובה בעולם בגילו הנוכחי ולכן מעוניין השחקן לצאת לאירופה, ככל הנראה לשנתיים, לפני שיגיש מועמדותו לדראפט.


דורון פרקינס. ממשיך הלאה, ולא מפתיע אף אחד (צילום: אלי אלגרט)

 

אולם בחיפה לא מסתפקים רק בטיילר: גם הגארד/פורוורד הפורטו-ריקני, ג'סי פלוט רוסה,חתם בקבוצה מרוממה. פלוט רוסה (25, 1.95 מ'), בוגר מכללת וירג'יניה קומונוולת', שיחק בעברו פוטבול מכללות ובעונה האחרונה נדד בין קפלביק מאיסלנד, קופנהאגן מדנמרק ואת העונה סיים בקבוצת סן הרמן מפורטו ריקו. הוא נחשב לאתלט נהדר ועשוי לעלות מהספסל של אבי אשכנזי. בחיפה מסרו בתגובה כי כשתהיה חתימות רשמיות תוציא הקבוצה הודעה מסודרת.

 

אולם תנועת העובר ושב כוללת לא רק החתמות, אלא לצערה של חיפה גם היפרדות אחת, כנראה בלתי נמנעת: דורון פרקינס, שנבחר ל-MVP של ליגת העל בעונה שעברה, נמצא במו"מ עם ספרטק סנט פטרסבורג הרוסייה. הגארד יגיע ביום שלישי לרוסיה, ויצטרף לאימוני נבחרתו של דייויד בלאט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבי אשכנזי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים