שתף קטע נבחר

ג'ודו: רותם שור החמיצה את הקריטריון האולימפי

הישראלית הצעירה סיימה במקום החמישי באליפות העולם לנוער, לאחר שהופלה בידי הפינית טיקומי מיאקווה

יומה השני של אליפות העולם לנוער בג'ודו (עד גיל 17) נפתח הבוקר (ו') בבודפשט שבהונגריה. טורניר זה מהווה את הקריטריון לאולימפיאדת סינגפור 2010 לצעירים - המתחילה בשנה הבאה גם היא בפעם הראשונה בתולדותיה. הקריטריון להשתתפות באולימפיאדת סינגפור לצעירים הוא זכייה במדליה בטורניר זה.

 

רותם שור, המתמודדת במשקל של עד 52 ק"ג, פתחה את הופעתה בהתמודדות מול יריבה קנדית בסיבוב הראשון וניצחה אותה באיפון תוך 1:52 ד' מפתיחת הקרב, לאחר שני וואזרי. בסיבוב השני, המתינה לה הספרדיה, סוזנה סנצ'ס וגם היא לא היוותה יריבה שקולה לישראלית, כשלאחר ניקוד של יוקו, הגיעה האיפון, הפעם תוך 1:18 דקות מתחילת הקרב.

 

בשלב שמינית הגמר, התמודדה רותם מול הטיוואנית יון-צ'ון וואו, כשאיפון זריז לאחר 41 שניות בלבד מתחילת הקרב, העלה אותה לרבע הגמר, שם התמודדה מול הרומניה כרסטינה מטאיי. כמו שלושת הקרבות הקודמים, גם הפעם שור ניצחה באיפון, שהפעם לקח לה 1:01 ד'.


יעקב ממיסטבלוב. יצטרף לישראלים בשבת (צילום: אדי קואז)

 

בשלב חצי הגמר ממתינה לה הצפון קוריאנית אין-ג'ון לי, אך הפעם לא הלך לישראלית, שהפסידה באיפון לאחר 2:03 ד' מתחילת הקרב. שור עברה להתמודד על מדליית הארד מול היפנית טיקומי מיאקווה. בשל חוסר ריכוז של שור, הצליחה היפנית להפיל אותה 52 שניות מתחילת הקרב. רותם דורגה חמישית והחמיצה במעט את הכרטיס למשחקים האולימפיים בסינגפור.

 

עוד היום, נמרוד הראל (עד 60 ק"ג), המדורג במקום השביעי באירופה, ניצח בסיבוב הראשון יריב קנדי באיפון, אך הפסיד בסיבוב השני ליריב רומני בוואזרי, זה לאחר שכבר השיג שלוש נקודות יוקו. ביום ראשון יחתום את הופעת הישראלים יעקב ממיסטבלוב, אלוף אירופה, המתחרה במשקל הכבד ביותר של מעל 90 ק"ג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ממיסטבלוב. יתחרה מחר
צילום: אדי קואז
מומלצים