שתף קטע נבחר

גביע המלך: 0:2 לברצלונה, סלטה ובילבאו עלו

הקבוצה של לואיס אנריקה לא התקשתה לסגור עניין מול אספניול אחרי ה-1:4 במשחק הראשון, ועלתה לרבע הגמר. צמד למוניר אל חדאדי. התכולים גברו 0:2 על קאדיס, 0:1 לבאסקים על ויאריאל. גם לאס פלמאס בשלב הבא

אחרי שזכה בכדור הזהב החמישי של, ליאו מסי ירד מיד אל הקרקע. כלומר, אל הדשא. הארגנטינאי לבש הערב (ד') את סרט הקפטן של ברצלונה, כשזו השלימה את המלאכה ובמשחק שהיה כמעט לפרוטוקול גברה 0:2 בחוץ על אספניול ועלתה לרבע-גמר גביע המלך.

 

בעקבות ה-1:4 במשחק הראשון, לואיס אנריקה נתן לכמה וכמה שחקני מפתח לנוח. ניימאר, אנדרס אינייסטה, ג'רארד פיקה וסרחיו בוסקטס פתחו על הספסל כשלואיס סוארס נעדר עקב עונש ההשעייה שספג. ארדה טוראן ואלייש וידאל פתחו בהרכב יחד עם מוניר אל חדאדי, שהיה גם זה שכבש את שני השערים, הראשון מבישול נהדר של מסי והשני באדיבותו של וידאל, שעבורו היה זה בישול ראשון במדי בארסה.

 

מוניר אל חדאדי חוגג (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מוניר אל חדאדי חוגג(צילום: EPA)

 

 גם סלטה ויגו קיימה משחק לפרוטוקול ועם 0:2 הערב על קאדיס (0:5 בסיכום שני המשחקים) העפילה לשלב הבא. ג'ון גידטי (35 בפנדל) ודיאן דראזיץ' (77) כבשו עבור התכולים, קאדיס - שהעפילה כזכור רק עקב הטעות הגורלית של ריאל מדריד - סיימה את דרכה במפעל.

 

אתלטיק בילבאו, שרשמה מהפך מדהים מ-2:0 ל-2:3 בבית על ויאריאל, המשיכה את המשימה גם בחוץ כשגברה 0:1 על הצוללת הצהובה באל מדריגל. אינייאקי וויליאמס, שכבש גם במשחק הראשון, הבטיח את הניצחון מול הקבוצה של מרסליניו, שנעצרה חרף המומנטום המצוין בליגה.

 

במשחק נוסף עלתה לאס פלמאס לשלב הבא, עם 2:3 על אייבר (4:6 בסיכום)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים